29 Mart 2013 Cuma

HARAM

Yalnız kalplerin, sahibi Bir sen bir ben,
Ayrılığa alışamak çok zor neden?
Üşüyor sensiz Yüreğim ,
Kurudu dallarım,
tutmuyor elim ayağım,
Karanlık içinde kaldı hayallerim ...


Zümrüt' gözlüm,
Gönül arkadaşım,aşkım ,sırdaşım,
Kışım,Baharım ,yazım
Bahçemin solmayan tek gülüydün,
Elveda bile demeden bana,
Bırakdın gittin amılarımla,
İçimin sızısı,solmayan gülüm,
Sensiz berduşum derbederim.
Sensiz ben bir hiçim,
Yüreğimde yanan aşkını ateşi,
Sana hasret ,sevgiye hasretim.

Hüznüm,kederim, sevincim nazım,
Yaşamamın sebebi sensin,
Sen olmayınca yanımda,
Neşeyi mutluluğu neyleyim ?
Yaram merhemsiz,acılarım  tarifsiz ,
Günler küskün, gönülüm sensiz,
Biçareyeim şu gurbet ellerde...

Zaman geçmez sen olmayınca,
Yaram iyilieşmez sen merhem olmayınca
Gönlüm anlamıyor sensziliği,
Gözlerim sensiz görmüyor,
Ayaklarım bilmiyor yolları,
Ellerim üşüyor sen tutmayınca,
Şu garip halime bir baksan diyorum,
Umursamıyor kimse beni,
Sen yanımda olamyınca,
Kapımı çalan olmuyor ,
Sen kapımı çalmayınca,
Hayat kimine göre güzel
Kimine yalan oluyor,
Kimine göre rüya,
Kimine göre ise masal,
Beni unutma gülüm,
Sensiz hayat bana haram geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder