5 Temmuz 2012 Perşembe

BOŞ SOKAK


La li la la la la li  la la la li li
Hiç dönüp bakmam arkama,
Beni unutanı ben de unuttun sonunda,
Beni seveni seveceğim ben artık,
Geçmişi unutup hayata devam edeceğim.

Koştum,beni sevmeyenlerin peşinden,
Yoruldum,bunaldım yıllarca bilmeden, 
Beni seveni seveceğim ve koşacağım,
Onun peşinden bıkmadan,usanmadan.

Gözlerimde yaşlar olmayacak,
Fakat ne yazık ki gönlüm bomboş sokak,
Ağlayıp üzülmeyi bıraktım ben,
Güleceğim ben beni sevmeyenlere inat.

Gözlerim alışdı,beni seveni sevmeye,
Ben bu yollarda yalnız ağlamayacağım,
Arayıp bulmuşum beni seveni,
Kalbim ağlarken ben hep güleceğim.
 
Ahh ne yazık ki ağlayan yüreğim,
Yalandan gülen gözlerim olacak,
Belkide seni unutup seveceğim yeniden,
Kapında yalvaran ben olmayacağım.
 
Kapandı gönül  pencerem açılmıyor,
Artık o kalbde başkası yaşıyor,
O eski hislerim tekrar başlıyor,
Gönlüm ağlamayıp gülüyor.

La li la la la la li  la la la li li

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder