7 Ekim 2013 Pazartesi

BEN SENİ

 

Aramızda engel var görünmez ,
Bilemedim,bu sevda bu aşk yalan,
Yabancısın, sen bana haramsın ,
Kavuşamayacak  hiç bir zaman aşkımız.

Yavaş yavaş bitiriyor bizi yalanlar,
Bozuk bir hesap ki tutmuyor elde kalanlar,
Aşkımız yitip gitti,anlamıyor kalplerimiz.
Bu aşk bu sevda yalan inanalım,biz.

Bırak git aşkını da  al git, bulursun sevdalar,
Belki de bulduğun,yeni  aşk verir sana heyecan,
Tutamam zaten ben seni sevgili yar.
Kendine iyi bak ,yeni aşklar ara yar.


Git bana benzemesin kaderin git,
Birini belkide çok seversin,git,
Git ayrılığa alışkınım ben ,git,
Ben, seni sen olmasan da severim

Yavaş yavaş bitirdi ,bizi bu yalanlar
Aşkımız da aldı ,götürdü ,yalanlar
Son çare unutma,ayrılık yolumuz,
İzliyor bak bizi üzülen kalplerimiz.

Git aşkını al da git,unutulsun sevdalar,
Belki de bulduğun ,umuttur gerçekler,
Tutamam,seni ben yanımda bir tanem,
Kendine yeni bir aşk,yeni bir sevda bul.

Git bana benzemesin kaderin,git,benden,
Birini belki de çok seversin,yürekden,
Git ayrılık benim gerçeğim olmuş,inan,
Ben seni sen sevmesen da severim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder