7 Ekim 2013 Pazartesi

BENİ SEVMEYE MANİ Mİ VAR


Beni Sevmeye Mani mi Var?
Bende Seven Yürek Sende Ne Var?
Korkma Sevdiğim Korkma Aşkdan,
Benim Senin Sevgine İhtiyacım var.

Adam gibi Sev sen de Seveceksen,
Aşka Ve Sevgiye Yelken açsan,
Yaşayınca Tadını sen de Anlayacaksın,
Sana İhtiyacım Var,Gel Tut ellerimi.

Sıkma Sakın Sen Canını Sevdiğim,
Vursan Da Beni Yerden Yere Sen,
Üzsen De Beni Deryalar Kadar Sen,
Seveceğim Seni ,Ben Sonsuza Değin.

Hani Gelecektin,Bana Sen Güzelim,
ÖpüpKoklayacakdın Gözlerimi ,
Ne Aradın, Ne  de Sordun Neden?
Söyle Söyle Gelecek misin Sen?

Ne Haldeyim,Bir Görsen Beni,
A Benim Kara Kaşlı ,Gül kokulum,
Beni Öldürüyorsun,Kendi Ellerinle,
Söyle Söyle Neden Üzüyorsun Beni.

Ne Haldeyim,Bir Sorsan beni,
Arayacak Diye Üzüyorum Kendimi,
Sıkılıyor İçim Üzülüyorum Sensizliğime,
Vur Sen De Başkaları Gibi Güzelim.

Hani Sevecekdin,Ömrünce Beni?
Öpüp Koklayacaksın,Elimi ve gözlerimi,
Ne Geldin Ne de Haber Verdin Bana,
Hani Gelecektin ,Neden Unuttun Beni?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder