9 Ekim 2013 Çarşamba

ÖLMEM ÖLMEM AŞKDAN DÖNMEM

 

Aşk mıydın ,yalan mıydın,tahtam kayık?
Bana kalan hatıralar ,sevdalar yitik,
Bir zamanlar seni nasıl sevdim ,
Bir kez oluyor böylesi sevdalık.

Sen bırakıp giderken beni ,yar,
Koştum ardından gocunmadan,
Kavuşsun birbirine ellerimiz,yar,
Ölmem, ölmem aşkdan dönmem.

Sensizlik zor geliyor bana yar,
Koştum gocunmadan,sana yar,
Bak gör seni almadan ölmem yar,
Ölmem, ölmem aşkdan ölmem.













Tam vazgeçmişken senden yar,
Bir ses hep seni haykırdı içimden,
Hayalin baktı gözlerime derinden.

Tam gidecekken sen uzaklara,
Bir ses hep içimden ''Kalsın .''dedi,
Dönecek unutma seviyor seni,
Aşkın sardı kollarımı ,geldi.

Ardından koştum,koşdum yoruldum,
Kavuşmadan ölmek yok ikimize,
Bırak inadı kavauşalım ,birbirimize,
Ölmem, ölmem,aşkdan dönmem.

Hiçbir tesir altında kalmadım,
Sana kavuşmakdan başka yari
Ardından koştum,yorulmadan,
Ölmem ölmem,aşkdan dönmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder