8 Ekim 2013 Salı

İNAN Kİ

 

Sabah kalktım,uyukalmışım,
Bugün yine çok geç kalmışım,
Elimi,yüzümü yıkadım,
Dişlerimi fırçaladım,
Saçıma renk renk toka takdım,
Güneş parlar gökyüzünde,
Dışarı çıkmak gerek,
Arkadaşlar bulmak gerek,
Yeni maceraya atılmak gerek,
Zor bir olsada okulda,
Çalışıp öğrenmeli birşeyler,
Hayata gülüp geçmek gerek,
Boşa vakit harcama sen,
Her gün böyle olmalyım ben,
Dalıp gitmemeli,
Can kulağyla öğretmeni dinlemeli,
Aklından çıkarmalı ders de herkes,
Aşkını ve sevdasını,
Seversin diyorlar arkadaşlar,
Sen İstersen o da sana aşık olmalı,
Hayat sana güzel olamlı,
İşte bu sensin,
Gül ,eğlen hayat sana gülmeli,
Güçlüsün, istersen yıkarsın dünyayı,
Parlak bir yıldız kadar güzelsin,
Unutma, sen bir yıldız olacaksın,
Gelsin sana paralar,
Bugün okul asmak mı gerek?
Bir şeyler uydurmam gerek,
Dert, tasa unut gitsin,
Kendimi sokaklara atacağım,
Annem gel derse,
Bana bana darılırsa,
Evimden kaçacağım,
Ben bugün uçacağım,
Arkadaşlarla eğleneceğim,
Sabahlar olmasın diyeceğim,
Sevmediklerime havalar atacağım,
Beni dinle ,uy sen de gel,
Eğlen ,ços olmasın sabahlar.

Kendim olacağım,
Asla başkasına özenmeyeceğim,
İnan ki ben bir periyim,
Kendime ve sevdiklerime,
İyilikler yapacağım,
Beni dinle,benle gel...

İnan ki sen bir sevdasın,
Gözlerin parlıyor neden?
Bu aşk hiç bitmesin,
Sürsün hayatımızla beraber.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder