23 Ekim 2013 Çarşamba

GEL ETME


Varamadım, yarimin yanına,
Doyamadım,yarimin tadına,
Adım adım,aradım dünyayı,
Bulamadım,onun gibi birisini.

Salınarak, gezer,beni üzer,
Tatlı tatlı gözleriyle süzer,
Aman Allah bu nasıl sevda?
Ölene dek beni bırakmaz.

Kaçış yok ,aşkdan, sevdadan,
Dönülmez yola girmişim,ben
Aman Allah bu ne sevda ,
Kalbimden atamıyorum ben.

Gel benimle kal,sevdayla dolalım,
Ahh senin için atıyor bu yürek,
Söyle ,söyle kim seni böyle sevecek,
Sakın üzme seven kalbimi sevdiğim.

Aklımız ermez aman Allah aman,
Naz mı ediyor gülen gözlerin aman,
Ah geri gelmez,giden günlerim aman.

Alışamam,senin yokluğuna ben,
Uzanırım,erişemem, tut ,ellerimi sen,
Deli gönül dayanamaz,yaşamayaz,
Senin ayrılığın öldürür bizleri.

Aman Allah ,can Allah'ım
Ondan ayırma sakın beni,
Onsuz hayatı neyleyim ben?
Onu bağışla seven kalbime.




Ahh kim seni ben gibi sevecek,
Söyle kimin için atacak bu yürek ,
Yapma ,etme seven yüreğimi ,
Aklım ermedi,senin gidişine.

Naz mı ediyor,bana gözlerin  ,
Ah geri gelmez ,bakışların,
Ne hainsin,beni hep üzersin,
Gel etme,ikimize bizim ,sen.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder