9 Ekim 2013 Çarşamba

OF OF AMAN OF

 

AŞK AŞK
İçimde bir kıpırtı var,yoksa aşık mıyım ?
Hop hop ediyor yüreğim,
Sanki havalara uçacak gibiyim,
Sanki bana sihirli bir deynek değdi,
Unuttum çektiğim acıları ben.

Of of aman of
Gafil avladı bu kez aşk beni bilmeden,
Bir yolunu bulup kaçayım mı ben?
Tuzaklar kurdu,avına  düşürdü ,bile bile.
''Aşık mıyım ben söyle delicesine? ''

Of of  aman of
Her halimden anlayacaklar,
Beni makaraya saracaklar,
''Yere bakan yürek yakansın,
Yine mi başında kavak yelleri?
Deyip gülüp eğlenecekler.

OF Of aman of
Desene aşk bacayı sardı,alev alev,
Dilim yanacak, kalbim ağlayacak,
Ama beni yakacak yarin gözleri,
Tam kalbimi delecek bakışları,
Başladı yeni aşk hadi hayırlısı.


Bakışı gülüşü pek hoş...
Ağzından bal akıyor..
Onsuz hayat boş...
Can katıyor canıma
İçimde kelebekler uçuşuyor
Yol aldım aşıklar diyarına

ooooo of of
Gafil avladı bu kez kahpe felek...
Bir yolunu bulup oyuna getirdi yine..
Tuzaklarına düşürdü beni bilerek...
ooooo of of
Her halinden alacak belli o da..
Yere bakan yürek yakanlardan ateşten gömlek...
Yine başımda kavak yelleri...
Bacayı sardı yarin alevleri..
Dili yansa da gönül aldırmıyor...
Ama çakmak çakmak gözleri
Tam 12 den vurdu kalbimi
Olan oldu bu gönül ferman dinlemiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder