24 Ekim 2013 Perşembe

KUM TANESİ

 

Hiç anlamı yok ki senden sonra,
Hiç  kimseyi sevemedim .
Kalbimin orta yerine senden sonra,
Hiç kimseye yer veremedim.
Hiç aklımda yok ki senden sonra,
Kimseyi bulamadım.
Gün dönerken geceye senden sonra,
Kimseyi öpemedim .
Hiç gittiğim yer yok ki senden sonra,
Kimseye dönemedim .
Bir kum tanesiyim denizde,
Kimseyi sevemedim .
Bir kum tanesiyim denizde,
Bir kum tanesiyim denizde ,
Bir kum tanesiyim denizde,
Kimseye gönül veremedim,
Ooooo kimseyi kimseyi sevemedim,
Kumsalda parlayan kum tanesiyim ,
Al yanında sakla beni ,sevdiğim,
Kum tanesiyim sakla kendine beni,
Avucunda mahsun uyurken.
Ben kimim ,bilmem unuttum,
Kum tanesiyim,ışıl ışıl parlayan,
Avucunda dururum,ıslak ıslak,
Bakarım senin pencerenden.
Hiç sevdiğim yok ki senden sonra,
Kimseyi görüp sevemedim.
Bir kum tanesiyim,denizde,
Kimse yok yanımda,
Bir kum tanesiyim denizde,
Bir kum tanesiyim denizde ,
Bir kum tanesiyim denizde.
Kimseyi sevemedim ,
Ooooo kimseyi sevemedim ,
Ben bilmem hangi gönüle girsem.
Kum tanesiyim sakla kendine beni,
Avucunda mahsun uyurken ,
Islak ıslak sar beni beni.
Ben bilmem kimseyi sevemedim,
Kum tanesiyim, sakla kendine beni,
Avucunda ıslak ıslak avut beni,
Öylesine masum uyurken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder