8 Ekim 2013 Salı

GERÇEK SEVENLER

 
 
Elimi açtım yalvardım Allah'ıma,
Dileğim bir sensin ,inan buna,
Sevmek güzel hasret çekmek zor,
Ağladım ağladım tükettim kendimi.

Sevmek güzel hasret çekmek zor,
Ağladım ağladım tükettim kendimi.

Ben seni canımdan çok sevdim,
Ben sana ömrümü verdim ,sevmelerle,
Ben sana kendimi verdim ,ellerimle,
Sen bana mutluluk  vermesende

Lay lay lay lay lay lay sana bu sevdalar, 
Galiba sana göre zor sevmeler ,
Uğramaz mı sana gösterdiğim çabalar,
Duysalar gerçek sevenler ne derler?

Son sözümü söyledim,sana sevmeyeceksen,
Bırak bana kalsın ,çektiğim acılar,kederler.

Senin sevdan ,aşkın bu kadar mı söyle,
Benden sanagelsin artık  elvedalar

Ben sana canımı vermedim mi ?
Canımda çok sevmedim mi?
Ben sana bir ömür tüketmedim mi?
Ben sana  kul köle olmadım mı?

Sen bana mutluluk vermedin ki söyle,


Lay lay lay  lay  sana göre aşklar,
Galiba sana göredeğil sevip sevilmeler
Uğramaz mı  gerçek aşk ve sevdalar,
Bizi görse ne der gerçek sevenler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder