8 Ekim 2013 Salı

YAZIKLAR OLSUN

 
 
Allahından bulasın ,
Benden beter olasın ,
Yüzün hiç gülmesin,
Mutluluk haram olsun.
 
Nasıl kıydın söylesene?
Bana ve aşkımıza,
Bir gün bile mutlu olmayasın,
Seni tanıdığıma,pişmanım işte.

Ne yaptım ben sana insafsız,
Beni bir anda bırakıp gittin,
Aşığınım değil artık nefret ettiğimsin,
İnşallah bir gün sen de ben gibi yanarsın,

Seni senden alır ve kaybolursun.
Seni bır anda terketip unutulursun,
Sende benim gibi aşk ateşiyle yanarsın,

Rabbim senden dileğim yüzünü güldürmesin.
Huzur ve rahat görmesin yüzün,
Ağlayıp yanarsın her gün sen,
Bir damla mutluluğa hasret kalasın.
 
Çok mu zor geldi sana sevgim ahım?
Biranda kayboldun yalanlarla,
Anlamış değilim hala seni,
Hasretlerdeyim,gidişlerinle.
 
İçimi çeker çeker  ağlarım,
Değmezmişsin sen benim sevdama,
Lanet olsun sana ve bana,
Bir zalime gönül verdim diye. 

Yazıklar olsun sana ve aşkına,
Beni böyle yaktın ,ateşlerde,
Seni affetmem ömrüm boyunca,
Sen günahkarsın benim gözümde.

Gözün aydın beni de bitirdin,
Her şeyim sendin,hiç oldun yalan,
Sana delicesine bağlamamalıydım,
Hata benim,günah benim suç benim.

Seven kalbimi kandırdın sen,
Vurdum duymaz hislerin,
Seni sevmekten başka ne günahım?
Ne de aldattım seven seni ben?

Neden böyle yaptın bana sen,
Sevgimin karşılığı  gözyaşı dökmek mi?
Sen doğrusun,ve  yalancıyım gözlerinde,
Sana değer vermekle ben hata mı yaptım?
 
Benim gibi seven bulamazsın,
Beddualarım senin yakanı hiç bırakmasın,
Allah'ından bulasın ,yalnacısın sen,
Allah'ından bul ,benden beter olasın.
 
Yüzün gülmesin hiç bir zaman hayatta,
Bana ve sevgimize kıydın acımadan,
Bir gün bile mutlu olma sen ,
Seni tanıdığım güne yazıklar olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder