24 Ekim 2013 Perşembe

SEVDAN YÜREĞİMDE SAKLI


 
 
SEVDAN YÜREĞİMDE SAKLI

Ben seni çok sevdim,deli gibi,
Yürekten,gönülden sevdim seni,
Ben seni Allah rızası için sevdim,

Onun yolunda canyoldaşım diye sevdim.
Şimdi sen yoksun yanımda,

Bir bilsen , ben ne haldeyim.

Yine Allah yolundayım sevdalara sığınmışım,

Ama sensizim çok yıkık dökük bir viraneyim.
Seninle başlar gündüzüm ve gecem.
Sensiz ölüden farksızdır zamanım ve her saniyem.
Seninle doğmuşum, sensizlik sebep olacaktır ölüme.
Akşam oldu sen geldin,aklıma ,

Hüzün çöktü yine yanan kalbime,
Bitmeyen umudumsun, 

Alnıma yazılan yazısın,
Yürek ağrımsın,.
Kararmış dünyamda sen ışıksın,

Kışımı bahara döndüren dört mevsimimsin,
Umut bağladığım tek aşkımsın,

Yarim isen geleceksin gittiğin yerden,
Benden uzaktada olsan da sen,

Yayacak sevdan yüregimde saklı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder