9 Ekim 2013 Çarşamba

BENİ


Vadesi bitti,aşkın seni severken,
Son ümitlerim tükendi ,beklerken.

Vazgeçilmez değilsin benim için,
Sana verdiğim süre doldu ayrılırken.

Dile kolay gelir ''Unuttum ''derken,
Ne yapsam,ne etsem seni unutsam.

Bitti ,hayallerim ,düşlerim,ağlarken,
Başka aşk, başka sevda  istemem.


Kapıldım ben boş hayallere bilmeden,
Hani bir sevseydin ölür müydün ?










Bir daha aşık olmam ben hiç kimseye,
Hep sen iyi ol o bana yeter sevdiğim be.

Yaşarım ben de bomboş hayallerle.
Sen gül ben senin yerine de ağlarım.

Yalanlar ,acılar ve terkedilmişlikler de,
Bir yer de ben kendime  bulurum.

Vadesi bitti aşkımızın sevmeden,
Bu aşk bu sevda unutulsun.

Ayrılık zor gelsede alışırsın,
Beni beklemekden sen de kurtuldun.

Hani bir gelsen yalandan bana,
Bir daha bir sorsan,aşkı ve sevdayı.

Hep sen iyi oldun,bense kötüyüm,
Kendine yeni bir yer arasan.

Hep sen iyi yaşa ,bana da düşsün ayrılıklar,
Kaldı ,ellerimde yalan dolan aşklar.

Kendime bir yer bulamadım aşkdan yana,
Yanarım ,ben kadersizliğime ağlaya ağlaya.

Hep sen iyisin bir tanem bense kötüyüm,
Hep iyiler seni buldu beni de kötüler.

Kendime bir yer buldum yalan sevdalardan.
Kendime bir yer buldum unutulmuşlardan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder