15 Mayıs 2013 Çarşamba

NOTALARRRRRR


ŞEBNEM FERAH -SİL BAŞTAN

mi 5

si 3-0-0 /0-3-2/0-3-2/ 2-2-3-5-3/ 2-3-2-0

si telinden 0-3-0-0/0-3-2/2-2-3-5/2-5/2-3-2-0
si 0 0 / 0-3-2/ 2-2-3-5 / 3-2-5-3-3/2-3-2-0-0
mi 8 -5

si telinde : 0-3 / 0-0 / 0-0-3-2 / 2-2-3-5/ 2-3-2-0/
si telinde : 3-5-7 / 7-7-5 / 3-3 / 5-7
mi telinde : 8
si telinde : 5-7/ 5-3-5-7/ 7-7-8-5/5-5-3-6-5/ 5-3/ 2-3-2/2-3-0

Intro Em - C -am - D

Em
Ceza mı bu
C
Çektiğim çile mi
Am D
Yıllardır tuttuğum nöbet bitmeyecek mi
Em C
Bir küçük kar tanesi gibiyim
Am D
Avucunda eriyen göz bebeğim
Em
Göz yaşlarını görürsem
C
Erir kanatlarım
Am D
Uçamam rüyalarında yanına
Em
Sonsuzluk senle başladı
C
O küçük dünyamda
Am D
Unutma gittiğinde yarım kaldı
Em
Çöllerdeyim yanıyorum
C
Kutuptayım üşüyorum
Am D
Ceza benim çekiyorum ne olur dön
Em
Uzanıyorum tutamıyorum
C
Özlüyorum ağlıyorum
Am D
Yasak mısın anlamıyorum ne olur dön
Em C
Sevmesen de beni özledim sesini
Am D
Git desem de yine gitmesen
Em C
Yıllardır çektiğim bu hasret mi çile mi
Am D
Haram mısın bana bir bilsem

Em C Am D
Bebeğim benim hayalet sevgilim
Em C Am D
Bebeğim benim hayalet sevgilim
KAVAK YELLERİ - Beni Al
do-si-do/si-do-si-do/si-do-re-do-si-do-sol
do-si-do/si-do-si-do/si-do-re-do-si-do
Mi-fa-sol-fa-mi-fa-re
Re-mi-fa-mi-re-mi-do
Do-re-mi-re-do-re-la
La-do-si-la-si-do

Saman yolunun notaları:
Fa-sol-fa-mi-fa-mi-fa-re-mi-re-mi-do/
Aynısından bir daha yapacaksın/
Do-re-do-si-la-
Fa-sol-fa-mi-re-do-mi?
Re-mi-re-do-si
Mi-fa-re-do-si-do-la

SENİN O GÖZLERİN VAR YA
si_do_do_si_si_la_la_la_si_do_si_si
la_si_si_la_la_sol_sol_sol_la_si_la_la
sol_la_la_sol_sol_fa_fa_sol_fa_mi_fa
la_si_si_la_la_sol_sol_sol_la_si_la_la
sol_la_la_sol_sol_fa_fa_fa_sol_la_sol
sol_
fa_fa_fa_sol_la_sol_sol_fa_mi
FABRİKA KIZI
la_la_la_si_do_si_la
sol_sol_sol_la_si_la_sol
fa_fa_Fa_sol_la_la_sol_fa
mi_mi_mi_mi_mi_re_mi_re_mi

hatırla sevgili:
la-do-mi-re-do-mi/la-do-mi-re-do-si/si-do-re-re-do-si-re/fa-mi-si-do-re-do-si-la
aldırma gönül:
si-do-do-si-si-la-la-#sol-la-si-si-la-la-#sol-#sol-fa-#sol-la-la-#sol-#sol-fa-fa-mi-fa-#sol-#sol-mi-fa-re-mi
do-do-re-mi-fa-mi-mi-re-do
si-si-do-re-re-mi-re-do-re
re-re-re-mi-fa-fa-sol-fa-
mimi-mimi-mi-fa-re-mi-re-mi
Barış manço(unutamadım)
mi-la-sol-si-sol-fa-mi
(in)do-(in)do-si-la-sol-si
(in)do-si-(in)re-(in)do-si
si-la-(in)do-si-la
la-sol-si-sol-fa-mi
do-si-do-si-do-si-do
do-si-do-si-do-si-re
re-do-re-do-re-do-si
si-si-si-do-re-mi

resimdeki gözyaşları
ince)mi-mi-la(diyez)-sol-fa-mi-fa-mi-fa-mi
(ince)re-re-sol-fa-mi-re-mi-re-mi-re
(ince)do-do-fa-re-do-re-do-re-do-re
(ince)si-do-re-sol-fa-mi acılara tutnmak

dön bana (cem özkan)

do-do-si-si-do-la-la-sol-do-do-si-si-do-la-la-sol
kimler geldi kimler geçti (ajda pekkan)

si-si-do-re-si-mi-re-re-do-do-si-do-la-la-si-do
la-re-do-do-si-si-la-si-sol-sol-la-si-
sol-do-si-si-la-la-sol-la-
fa#-fa#-sol-la-fa#la-sol-mi

hasretinle yandı gönlüm
sol-la-la-la
la-la-si-la-sol-fa
la-la-si-la-sol-fa
sol-sol-la-sol-fa-mi
mi-fa-fa-mi-fa
sol-sol-la-sol-fa-mi-re-do
re-mi-re-mi-re
fa-sol-fa-mi-re-do-si
do-re-re-re
mi-re-do-si-la-si-la-sol
la-si-si-la-sol
do-do-re-do-si-la

İçerim ben bu akşam Dumandan; si-fa-mi-re-mi-do-re-mi-do-si /si-fa-mi-re-mi-do-re-mi-mi--/si-fa-mi-re-mi-do-re-mi-do-si-/si-re -do(diyez)-si-re-do(diyez) si-si-si

rumba şarkısının notaları tabi birazı mi mi mi la sol la fa mi mi mi la sol la fa sol sol sol ince.do si ince.do la sol sol sol........
senden başka
la.do.si.do/la.do.si.do/la.do.si.do/re.do.si.la//#sol.si.la.si/#sol.si.la.si/sol.si.re.fa/mi.re.do.si/la/
mi.mi.mi.mi./re.re.do.re/mi.mi/mi.re.mi/fa.mi/re.sol.fa.mi/mi/mi

ay yüzlüm
arpej
do-do-do-re-mi-mi-fa-mimi-re-do
miminör(Em)
si-si-do-re-re-mi-re-do-re
reminör(Dm)
re-re-re-mi-fa-fa-sol-fa-sol-mimi-re
laminör(Am)
mimi-mimi-mi-fa-re-mi-re-mi
laminör(Am)
çıkış arpeji

Her şeyi yak
Mimimi mi re mi fa sol la fa mi (2)
Mi sol l a si si si do si la si do la la la la la la la la solla si do si )))2kez
Re re re re re do si do re si do la

Allahımla başlayan yer

La la sol fa re mi sol sol sol fa fa mi fa re(2)
Oysa bir umuttu hep- kıraç(aliye)
La si do re do si la/ si do si la sol/la si la sol fa sol la/sol la si do si la sol/la si la sol fa/sol la sol fa sol fa mi
Do re mi fa mi re do re mi re do si do re do si la do si sol la si do si la sol la si la sol fa sol la sol fa sol fa mi?

Oysa bir umuttu hep- kıraç(aliye)
La si do re do si la/ si do si la sol/la si la sol fa sol la/sol la si do si la sol/la si la sol fa/sol la sol fa sol fa mi?
Do re mi fa mi re do re mi re do si do re do si la do si sol la si do si la sol la si la sol fa sol la sol fa sol fa mi?

Sarılınca sana
La si do do si la la si do do si la sol la si si la sol sol la si si la sol fa sol la la sol fa fa sol la la sol mi fa sol fa fa fa mi la si do si la si do si la si si si la sol la si la sol la la la sol fa fa sol la sol fa mi fa sol sol fa fa mi?

Artık sevmeyeceğim
Mi fa sol fa mi re mi
Mi fa sol la si do la
Si do re do si la sol
La si do si la sol fa
Mi fa sol fa mi re mi
Mi mi mi mi mi do re
Mi mi mi mi mi do re
Si do re do si la sol
La si do di la sol fa

SEKSENDÖRT / ÖLÜRÜM HASRETİNLE
Do-fa-mi-re / Re-mi--re-do-do-do-do-re
gördün mü bak/bizden öteside varmış

Do-do-re-mi-mi-sol-fa /Fa-fa-mi-mi-sol-fa-mi-re
yaşananların hepsi /meğer birer yalanmışşş

Re-mi-fa-fa-mi-fa-mi-fa-mi/Mi-fa-mi-re-re-re-mi-re-do
kaderimde bu da mı vardı /sevdiğimi başkalarıyla

Do-re-mi-mi-re-mi-mi-fa-re-do-re-re-mi
göreceksem eğer kör olsun bu gözler

Mi-mi-fa-mi-re-do-re-do
görmeyeyim bir daha

La-sol-fa-sol/ Sol-sol-sol-sol-fa
yaaaarrrrrr.../ellerin nerdee

Fa-sol-fa-mi-re-mi-mi-re-sol-mi
ya benide götür ya da gitme

Re-mi-fa-fa-fa-mi-fa-sol-mi-re-mi-fa
bilirsin sensiz ben hiç yaşayamam ki

Re-re-re-re-do-do-re-do
ÖLÜRÜM HASRETİNLEEEE
Em                   Dm           Em       
Penceremin perdesini havalandıran rüzgar
Em                    Dm          Em       
Denizleri köpük köpük dalgalandıran rüzgar
F                   Dm             Em        
Gir içeri usul usul beni bu dertten kurtar
G                   Dm              Em          
Gir içeri usul usul beni bu dertten kurtar

Am                  Em
Yabancısın buralara nerelerden geliyorsun
Am                    Em
Otur dinlen baş ucuma belli ki çok yorulmuşsun

F           Em     F            Em    
Bana esmeyi anlat  bana sevmeyi anlat               
F           Em     F            Em              
Bana esmeyi anlat  esip geçmeyi anlat          

Dm                      Am
Anlat ki çozülsün dilim ben rüzgarım demeliyim )
Dm                    Am         Em            ) x 2 
Rüzgarlığı anlat bana senin gibi esmeliyim     )    

F           Em     F            Em    
Bana esmeyi anlat  bana sevmeyi anlat               
F           Em     F            Em              
Bana esmeyi anlat  esip geçmeyi anlat
 
 
DEĞMESİN ELLERİMİZ
Solo1 :
Ritm : Gm-Dm-F-C

Dm A Dm A
Ah ne zormuş bitsin demek hala severken seni |
Gm Dm Gm A |
Dudaklarını öpmemek bir yabancı gibi |
|
Dm A Dm A |
Bilirsin ayrılık konusunda iyi değiliz ikimiz de |
Gm Dm Gm A |
Bir kıvılcım yeterdi her zaman koşup geri dönmemize |
|
Solo2: |
d-----7/8 7/8 7/0 (4 defa) |
|
Gm Dm |
Değmesin ellerimiz buluşmasın bu gözler | A
Gm Dm |
Yine erir gideriz unutulur yeminler |
|
Gm Dm F C |
Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de |
Gm Dm F C |
Aşk kokan dudakların karşısında direnmeyi de |
|
Gm Dm F C |
Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de |
Gm Dm F C |
Aşk dolu mısraların karşısında direnmeyi de |

Solo1 :
Ritm :Gm-Dm-F-C

Tekrar A


Dm A Dm A
İşte bir kez daha durup karşında
Gm Dm Gm A
Belki de son defa soruyorum sana

Solo:
d-----7/8 7/8 7/0 (4 defa)

Gm Dm
Bitti mi hikayemiz? Bu ne biçim son böyle?
Gm Dm
Değmez miydi sevgimiz savaşıp direnmeye?

Gm Dm
Değmesin ellerimiz buluşmasın bu gözler
Gm Dm
Yine erir gideriz unutulur yeminler

Gm Dm F C
Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de
Gm Dm F C
Kendimize sahip çıkıp dünyayla yüzleşmeyi de

Gm Dm F C
Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de
Gm Dm F C
Koktuğumuz o gözlerin karşısında direnmeyi de
Dm
Bitmesin hikayemiz.

Model - Değmesin Ellerimiz KULLANILAN AKORLAR
Dm x 0 0 2 3 1
A 0 0 2 2 2 0 0 4 x 2 5 0 5 7 7 6 5 5
C 0 3 2 0 1 0 0 3 5 5 5 3 3 3 2 0 1 0
Gm 3 5 5 3 3 3 x x 0 3 3 3


Şarkı Sözleri:

Kapalı konu :
Ah ne zormuş bitsin demek,
Hala severken seni.
Dudaklarını öpmemek,
Bir yabancı gibi.

Bilirsin ayrılık konusunda,
İyi değiliz ikimiz de.
Bir kıvılcım yeterdi her zaman,
Koşup geri dönmemize.

Değmesin ellerimiz,
Buluşmasın bu gözler.
Yine erir gideriz,
Unutulur yeminler.

Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de.
Aşk kokan dudakların karşısında direnmeyi de.

Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de.
Aşk dolu mısraların karşısında direnmeyi de.

İşte bir kez daha durup karşında,
Belki de son defa soruyorum sana:

Bitti mi hikayemiz?
Bu ne biçim son böyle?
Değmez miydi sevgimiz,
Savaşıp direnmeye?

Değmesin ellerimiz,
Buluşmasın bu gözler.
Yine erir gideriz,
Unutulur yeminler.

Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de.
Kendimize sahip çıkıp dünyayla yüzleşmeyi de.

Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de.
Korktuğumuz o gözlerin karşısında direnmeyi de.

Bitmesin hikayemiz...
 
Giriş..F.Dm.E.Am....
bundan sonra aynı akor dizilişiyle  solo var arkadaşlar..




Am                     Dm

içinden geleni söyle , kalırsa yazık olur
C                     E
hayata küsüverirsin , hüzünler seni bulur
Am                    C                     
bişeyler yapabilirsem güzel gözlerin için
C                       E
başından geçeni anlat , masaldır benim için


               NAKARAT

F        Dm    E             Am
hele bi gel , uzaklar sana gelir

F           Dm    E                   Am
sen hele bi gel , bütün dertler bitiverir....arkadaşlar orjinal akorlarıdır

F          Dm     E                 Dm
hep seni bulur , uzun zor sıkıcı günler

F      Dm    E                Am
yazık olur , hadi gel kurtar bizi

Am              Dm
Mevsim rüzgarları, nezaman eserse,
                Am                   G
O zaman hatırlarım, çocukluk rüyalarım,
                 Am
Şeytan uçurtmalarım.
             Am             Dm
Öper beni annem, yanaklarımdan,
              Am                  G
Güzel bir rüyada, sanki sevdiklerim,
                Am    Em/C
Hayattalarken hala.

Dm           Am                        )
Akşama doğru, azalırsa yağmur,         )
Dm                Am                   )
Kız kulesi ve adalar.                  )
Dm             Am                      )     x2
Ah burda olsan, çok güzel hala,        )
F       D7#        Am                  )
İstanbul'da, sonbahar.                 )


                   Am                 Dm
Her zaman kolay değil, sevmeden sevişmek,
                Am                 G
Tanımak bir vücudu, yavaşça öğrenmek,
                  Am
Alışmak ve kaybetmek.
                   Am                  Dm
İstanbul bugün yorgun, üzgün ve yaşlanmış,
              Am             G
Biraz kilo almış, ağlamış yine,
              Am    Em/C
Rimelleri akıyor.

Dm           Am                        )
Akşama doğru, azalırsa yağmur,         )
Dm                Am                   )
Kız kulesi ve adalar.                  )
Dm             Am                      )     x2
Ah burda olsan, çok güzel hala,        )
F       D7#        Am                  )
İstanbul'da, sonbahar.                 )

E[color=#FF40FF]m D C Em
Senin alev gözlerin eritse şu ruhumu
Em D C Em
Buz olur kesilirim yanarken içim
C Am D Em
Buz olur kesilirim yanarken içim

Em D C Em
Sesin bir uçurum çağırırsa beni
Em D C Em
Kuş olur uçarım yanarken içim
C Am D Em
Kuş olur uçarım yanarken içim

Em C D G )
Sevdan bir ateş oldu bende )
Em Am D Em ) 2
Gönlüm bir deli coştu sende )

Em D C Em
Saçların rüzgarından savururken gönlümü
Em D C Em
Sürgün olur göçerim bu diyarlardan
C Am D Em
Sürgün olur göçerim bu diyarlardan

Em D C Em
Kime dokunur ellerim kimi görür gözlerim
Em D C Em
Ölüm çıkar karşıma yine sen derim
C Am D Em
Ölüm çıkar karşıma yine sen derim
 
sevdan bir ateş

[color=#8000FF]la si si si re re re si do do la si si si
se nin a lev göz le rin e rit se şu ru hu mu

la si si si re re re si do do la si si
buz o lur ke si li rim ya nar ken i çim

si do do do si la la la re re re la si si
buz o lur ke si li rim ya nar ken i çim

la si si si re re si do do la si si
se sin bir u çu rum ça ğı rır sa be ni

la si si si re re si do do la si si
kuş o lur u ça rım ya nar ken i çim

si do do do si la la re re re la si si
kuş o lur u ça rım ya nar ken i çim

mi mi si si do re re do si si
sev dan bir a teş ol du ben de

do do sol la la re re do si si
gön lüm bir de li coş tu sen de

la si si si re re re si do do la si si si
saç la rın rüz ga rın dan sa vu rur ken gön lü mü

la si si si re re re si do do la si si
sür gün o lur gö çe rim bu di yar lar dan

si do do do si la la la re re re la si si
sür gün o lur gö çe rim bu di yar lar dan

la si si si si re re re si do do la si si si
ki me do ku nur el le rim ki mi gö rür göz le rim

la si si si re re re si do do la si si
ö lüm çı kar kar şı ma si ne sen de rim

si do do do si la la la re re re la si
ö lüm çı kar kar şı ma yi ne sen de rim

mi mi si si do re re do si si
sev dan bir a teş ol du ben de

do do sol la la re re do si si
gön lüm bir de li coş tu sen de



Em                                 D               
Bir iskambil falında çıkmıştık bir birbirimize
Em                          D
O güzel kupa kızıydı sinek valesiydim bense
Em                          D
Geceyarısı o perşembe rastladım köprü üstünde
Em                          D              Em
Ağlama dedim o ağladı trabzanlardan indiğinde

-------------------NAKARAT---------------------
G                  D                   C        
Saçlarınmı ıslak yoksa ıslakmı yaşamak dedim    
                       D                        
Senin için rüzgarda hep yağmurmu var            
G                     D                   C     
Gözlerinmi daldı yoksa sıkıldınmı sorulardan   
                      D
Hiç geçmezmi gözlerinden bu sonbahar

      Em           D
Bir kar tanesi ol kon dilimin ucuna )
   C              D                 ) x2    
Bir kar tanesi eri ağzımda          )       
-----------------------------------------------
Em                     D  
Sırılsıklamdı soyundu vücuduma dokundu
      Em              D 
Biraz pürüzlü tenimde yaşam hücrelerimi buldu
        Em                D
Mutluydum o uyudu sarıldım sayıklarken
         Em               D          Em   
Tanımadığım o adları yanımda çırılçıplak
 
                --NAKARAT--                                       

Em                  D
Rüyamda gururluydum biliyordum diyordum
       Em             D
İnanmak lazımmış meğer iskambil fallarına
       Em             D
Uyandım baka kaldım hayali bir parmağın 
       Em            D                  Em 
Bıraktığı yazıyla pencere camının buğusuna hoşçakal..
                     F
Beni biraz anlasaydın ne olurdu
E                     F
Gecelerim gündüzlerim kayboldu
Am                 E
Oysa düşlerim vardı içimde yarım kaldı  )
F
Benliğimi benden aldı                   )
E
Yaşanacak çok şey vardı                 )  2 kere
F
Aşkına esir kaldı                       )
Dm        F       E
Artık sana dönememki                    ) 
Am
Senin o gözlerin var ya       )
E
Herşeyi bitirdi               )
F
Yazık etti geçen günleri      )
E                                 nakarat(2 kere)
Hani o veriğin sözler         )
F
Yalan mıydı birer birer       )
Dm        F        E
Artık seni sevememki          ) 
E              F
Aslında seni hiç tanımamışım
E                    F
Seni kendime hep yakın sanmıştım
Am                E
Zamanla alıştım ben yalnızlığa    )
F
Geceleri uykusuz kalmaya          )
E                   F                 2 kere
Zamanla alıştım ben yalnızlığa    )
Dm         F          E
Geceleri uykusuz kalmaya          ) 
Nakarat






Em-Em

Em             G
Geçiyor günler yine benden habersiz 
F                  Am         G
gidiyorum gidiyorum buralardan sensiz 
F                    G         F            Em
resmini aldım karşıma ağlıyorum sessiz sessiz

Em                    G
Poyrazımdın yüreğimde esip durdun en derinde 
F                      Am            G
yolcuydum son seferinde indirdin beni kayıp şehirde 
F                    G           F            Em     
bekliyorum seveceğim mevsim bahar geçsede offf

Am                   Em                                       
Gözlerime çizdim seni açmaya korkuyorum
F                     Am       G
büyümüyorum gözlerinde gittikçe küçülüyorum 
F                     G        F                Em
büyümüyorum gözlerinde gittikçe küçülüyorum offf


Em                      G                    
Ne yağmurlar ne bulutlar yağdı içime sönmedim 
F                     Am       G         
senden başkasını canım sevmedim sevemedim 
F                       G         F             Em
herşeyi sildim gönlümden bir seni silemedim offf




Tutamıyorum Zamanı (Akor)

Kapo 1

( Am
( İnadına yenilmeden, aşık olmadan gel
( Dm
A ( Bu gidişin sonu kötü, kalbi kaybetme gel
( Am
( Siyahını bırak da gel derdi sil yeter
( Dm Am E
( Aşka zulmedip küsme sen yeter
(
( Şafağım kararır daralır geceler


Am
Yerine hiç beni koyup sarhoş oldun mu sen?
Dm
Kaderine boyun eğip düne küstün mü sen?
Am
Yüreğine cayır cayır kor çile saçıp
Dm Am E
Göz göre göre korku saklayıp

Boğazına gömülüp sustun mu hiç?


( Am Dm )
( Kal gittiğin yerde mutlu ol )
( E Am )
B ( Ya da gel, kalbimde tahta sahip ol )
( Dm )
( Senin gülen yüzüne kurban bu serseri kalbim )
( E Am )
( Ama karar ver tutamıyorum zamanı )

TEKRAR A
TEKRAR B x2



 
Am
Arayip sormasan da unuttum seni sanma
Dm Am
Dünya biryana sen biryana
C Dm
Asik ettin beni kendine sonra da terkettin gizlice
G E
Aradim seni heryerde hiçkimselere soramadim

Am
Bekledim dön diye dönmedin bile bile
Dm Am
Bile bile sevdigimi korkundan gelmedin
C Dm
Arayip sormasan da unuttum seni sanma sakin
G E
Dünya bir yana sen bir yana

( F G Dm Am
( Ele güne karsi yapayalniz böyle de olmaz ki
( F G Dm Am
( Nasil da gittin insafsiz böyle birakilmaz ki
A ( F C
( Unuturum sanmistin güzelim
( Dm E
( Gözüm yollarda kaldi

Am
Haberin gelir bana duyarim nasil olsa
Dm Am
Bilirim kimlerlesin ne yaptin neler ettin
C Dm
Aklim fikrim hep sende sevsen de sevmesen de
G E
Seni hiç aldatmadim aldatmayi hiç sevmem

TEKRAR A
 
 
Bm Am C Em

Stopa kesto sana leo stoyalomin ka tevis (2)

Em Am C D Bm

Köyoska li fırtuna kelipayi kelyapi (2)

Bm Am C Em

Söylemiştim sana gitme gönlünün sahiline (2)

Em Am C D Bm

Seni alırsa fırtına dayanamam vurguna (1)
 
 
 
ŞEBNEM FERAH SİGARA

Em Am C D Bm

Seni alırsa fırtına dayanamam yokluğuna (1)
 
 Dm Csus4 )
Aslında ben de isterim emeklemeden koşmayı )
Dm Csus4 )
Güzel elbiselerle makyaj yapıp dolaşmayı )
Dm Csus4 ) A
Aslında ben de isterim düşünmeden konuşmayı )
Dm Csus4 )
Küçük bir oyun içinde önemli kişi olmayı )

Csus4 Dm Csus4 Dm
Aklımdan geçen sözler kalbimden gelen sesler
Csus4 Dm Csus4 Dm
Hepsi bir orman oldu bir kibritle yok oldu

Dm C
Ben sigara dumanının altında )
Bb C )
Yana yana en sonunda kül oldum )
Gm Dm ) Nakarat x 2
Sen kibritin hiç yanmayan ucunda )
C Dm )
Birinin hayatından geçmiş oldun )

A bölümü tekrar...

Csus4 Dm Csus4 Dm
İyi dostlar biriktirdim hepsi ailem oldu
Csus4 Dm Csus4 Dm
Küçük bir aşk yetiştirdim düzene yenik düştü

TELLİ TURNA YENİ TÜRKÜ

Em G Am
Telli telli telli su telli turna
Dm G F Em
Sanma ki yarali uçmaz bir daha
G Am
Takilmis kanadi göçmen buluta
Dm G F Em
Anlatir eski beni simdiki bana

( Em Am
( Sakin çikma patika yollara
( G F Em
( O daglara kirlara o karli ovaya
A ( Am
( Yenik düsüyor hersey zamana
( G F Em
( Biz büyüdük ve kirlendi dünya

Em G Am
Telli telli telli su telli turna
Dm G F Em
Sanma ki yarali uçmaz bir daha
G Am
Takilmis kanadi göçmen buluta
Dm G F Em
Döner gelir birgün konar yurduna

Em G Am
Telli telli telli su telli turna
Dm G F Em
Ne kalmis burali göklerden baska
G Am
Ne kalir yarina bizden sonraya
Dm G F Em
Hersey binip gitmis uçurtmalara

TEKRAR A
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder