27 Mayıs 2013 Pazartesi

SENİ SEVMEKDEN

Kaçmaya çalıştığın aşikar,
Birgün karşına çıkacak,
Hiç bilmeden,
Ve işte o gün,
O saat, o dakika, o saniye,
Kaçacak yerin olmayacak.
Aşk ben senin varlığını seviyorum,
Aşk ben senin yokluğunu seviyorum ..
Sana ulaşamadığım dakikalarda,
Sana ulaşamadığım saniyelerde,
Sesini duymak istiyorum,
Seni özlemeyi seviyorum,
Hiç görmesem de,
Hiç dokunmasam da
Seninle olmayı seviyorum.
Hiç korkmuyorum, seni sevmekten,
Hiç korkmuyorum ağlamakdan.

Senin gülüşünü seviyorum,
Bana bakışını özlüyorum,
Bana her bakışında yanıyorum,
Gözlerinde okuduğum o duyguyu,
Gözlerinde olan sevdayı seviyorum,
Gözlerini öpmek geliyor içimden,
Gönlünü seviyorum,
Aşkını özlüyorum,
Benim yanımda olmanı istiyorum,
Senin özünü seviyorum,
Senin herşeyini seviyorum ..!!

Dudaklarındaki sözlerini seviyorum,
Senin gülüşünü seviyorum,
Yine de korkmuyorum seni sevmekten…
Ve özlemekden,
Ben sendeki o sıcaklığı seviyorum..
Sana olan uzaklığı seviyorum…

Yanaklarından akan göz yaşlarını,
Ellerimle silmek istiyorum,
En çok, dağınık olduğunda saçlarını,
Taramak istiyorum,
Beni özleyen ellerini seviyorum..!!

Yalnızlığımı seviyorum, 
Bana döneceğini bildiğim için,
Sebebi sen olduğun için,
Ayrılığını seviyorum,
En çok tek başıma kaldığımda,
Beni bulan sevdanı seviyorum…
Ben en çok senin bana olan sevdanı seviyorum,
İçimden haykırmak geliyor,
Seni sevdiğimi herşeye..

Dünyaya sığdıramadığım sensin,
Kalbime aldığım sensin,
Ağlamak geliyor içimden,
Seni görmezsem diye,
Özlemek geçiyor içimden ,
sen yanımda olsan bile,
Sevmek geçiyor,
Senin olan ne varsa bende...

İçimden sana doğru giden,
Bin bir türlü yol var,
İçimde sen var olmuşsun,
Mutlu olacaksan,benle veya bensiz,
Ölmek bile geçiyor,Sevdiğim..!!
Yine de korkmuyorum seni sevmekten.

Ben yalnızca seni seviyorum,
Ne o muhteşem güzelliğin,
Ne kalbimdeki yerin,
Ne de beni sevdiğin için değil,
Seni yalnızca sen olduğun için,
Yalnızca sen olduğun için...

Ruhumla seni,
Kalbimle seni,
Aklın ve sevdan için
Seviyorum seni..!!
Ben seni en çok kendim için sevmişim,
Belki de ilk defa bencilim böylesine,
Sana sevdalı olduğum için,
Seni her şeyden ama herşeyden çok seviyorum.
Ve sahip olmadığım Hiçbir şey için değil.

Yine de korkmuyorum seni sevmekten.
Her dakika seninle olmak istiyorum,
Seviyorum seni,kendimden bile çok,
Gözlerimi her açtığımda yanımda,
Aklıma geldiğinde seni seviyorum…

Her gece yatmadan önce,
Seni sevdiğim aklıma gelince,
Sensiz uyumayı bile seviyorum,
Uyumadan önce seni düşününce,
Bir hoş oluyor içimde hislerim,
Ben senin en çok sevgilim,
Umutsuzluğumda beni bulduğun için seviyorum.

Yine de korkmuyorum seni sevmekten,
Ben seni bu şehirde olduğun için değil,
Benim kalbimde yaşadığın için,
Benimle olduğun için,
Aynı gökyüzünü paylaştığın için ,
Aynı havayı teneffüs ettiğim için seviyorum.
Geceleri benim yüzüme vuran ay ışığını,
Senin de gözlerinde gördüğüm için seviyorum...
 
Benim kemiklerimi ısıtan
Yaz güneşini,
İçime düşen hasretini,
Sana da sıcaklık veriyor diye
Seviyorum sevdiğim…
Bu dünyada seninle olduğum için,
Benimle aynı zamanda yaşadığın için seviyorum seni,.
Ben seni benimle olduğun için
Benden hiç gitmediğin için seviyorum,
Beni hiç bırakmadığın için,
Seviyorum ben seni.

Yumuk yumuk ellerini seviyorum,
Rabbim’e açılan dillerini,
Kalbinin seviyorum diye açılan kapılarını,
Ve bana o gülen ,
gözlerini seviyorum,
Hep karşımda kapanıp açıldığında.
Bana baktığını görüyorum,
İçimde yakaladığın sevda  coşkusunu seviyorum,
Her bana baktığında ,seni sevdiğimi hatırlatmanı,
Seviyorum ceylan bakışlım...

Yine de korkmuyorum seni sevmekten.
Her kibriti çaktığımda,
Alevlerin içinden çıkan seni,
Görmeyi seviyorum.
Her gülün tomurcuğunda,
Her bülbülün ötüşünde,
Senin kokunu ve sesini işitiyorum,
Her bana baktığında çocuksu yanını,
O kadar çok seviyorum ki seni sevmeyi,
Yalnızca sen olduğun için dünyamda
Kendimi bile seviyorum..!!

Sen varsın aklımda.
Kalbimi seviyorum ,seni seviyor diye ..
Gözlerimi seviyorum, seni görüyor diye..
Ruhumu seviyorum,
Senin ruhunla Bu kadar yakın diye…
Varlığımı seviyorum,
Sırf bana sevdalı diye,
Sana borçlu olduğum için,
Mutluğumu seviyorum…
Gülümsememi seviyorum,
Seni hatırlatıyor diye,
Seni düşününce, hayata tutunuşumu seviyorum
Sebebi sen olduğun için....

Yine de korkmuyorum seni sevmekten.
Ben sana olan sevgimi yazıyorum,
Seni anlatan kalemimi seviyorum.
Senin adını yazdığım şiirlerimi seviyorum.
Sana olan sevgime inandığı için,
Her şeyi seviyorum.
Bana seni hatırlatan herşeyi,
Sana giden yolları seviyorum.
O kadar çok seviyorum ki seni,
Bana kavuşturdukları için...

Seni kaybetmek korkusunu bile,
İçinde yalnızca, sen olduğun için,
Sana karşı duyduğum bir duygu olduğu için
Korkumun sebebi sen olduğun için seviyorum.

Yine de korkmuyorum seni sevmekten..!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder