3 Aralık 2012 Pazartesi

BIRAK

Biliyorum ki ,
Beni bırakıp kaçacaksın..
Yalvarmam ,koşmam ,
Senin peşinden,
Şunu istiyorum,senden,
O bülbül sesin kalsın benle,
Onu bana bırak,
Biliyorum ki gideceksin,
 Okşamadan duramam, saçlarından ,
Tutam tutam onları bana bırak,
Biliyorum gideceksin ,
Beni tek başıma koyacaksın,
Ama o leylak kokunu bana bırak,
Koklayayım ,doya doya,
Biliyorum ki  ki gideceksin,
Beni tek başıma bıarkıp,
Çok üzgünüm elimden birşey gelmez,
Ama o yeşil gözlerini bana bırak,
Onun rngiyle bakayım dünyaya  ben,
Biliyorum ki gideceksin,
En büyük  acın yüreğimde, 
Ama bana kalbini  bırak ,
Kalsın bende onla avunayım,ben de ,
Gideceksin gurbet ellere,
Ve beni  unutacaksın ,
Acılarla yoğrulmuş olacağım,
Ama eşsiz tadını bana ver,
Ne de  olsa ayrılacaksın benden,
Hakkım yok sana hesap sormaya,
Ama ne olursun kendini bende bırak,
Avutayım kendimi onla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder