12 Eylül 2013 Perşembe

AŞIĞIM SANA



Seni rüyalarda görüyorum her gece ,
Pencereden bakma , bana gizlice ,
Çıkıp gelsen ne olur bana her gece ,
İnan ,sevdiğim ,adım dilimde bir hece,
Seviyorum,delikanlım, aşığım sana .


Doyamadım, ben sana ve senin sevgine ,
Rastlamadım, ben daha senden güzeline,
Boş kalan kollarımı, dolasan beline ,
Sarayım ,seni bir tanem aşığım sana ,
Bulamam,senin eşin benzerini dünyada.


Sen yoksun ya bomboş kaldı bu sokaklar ,
Yokluğun beni dertten derde  saldı ,
O günlerden bana bir resmin kaldı,
Resmine baktıkça dinmiyor gözyaşlarım,
Özlemle bana dönmeni bekliyor ,yüreğim.


Yokluğuna daha fazla dayanamam,
Bırakma ne olursun ,ellerimi,
Seni seven beni  bırakıp gitme ,
Acınla hasretinle, beni kahretme ,
Deli gibi seviyorum,aşığım sana .


Bir lokma ekmeği beraber paylaşalım,
Sevgi ,mutluluk ve saadetle gülelim ,
Beraber yaşayıp beraber ölelim,
Ayrılmasın ellerimiz ve gözlerimiz,
Ayrılmayalım,bir tanem , aşığım sana .


Ben seni canımdan çok seviyorum bilsen,
Benim için, bir ömre bedel gülüşün ,
Sende beni birazcık sevsen ne olursun, 
Dön bana güzel gözlü yarim hemen,
Tut,bırakma, elimi birtanem aşığım sana .


Can bedenden çıkmadıkça severim seni ,
Buluştuğumuz o yerde bekliyorum, seni ,
Hasretinle kavrulmuşum, özlemişim, seni
Elimde değil güzelim seviyorum seni,
Yakma ,sana aşık olan kalbimi.


Ben seninle ölüme bile beraber giderim,
Ben senin kollarında bahtiayr olurum,
Sen gidersen,bir tanem, ben kahrolurum ,
Yaşayamam,sensiz  birtanem aşığım sana,
Sensiz yaşayamam, unutma bunu asla. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder