13 Eylül 2013 Cuma

SİLDİREMEZSİN BANA

 

Bir gece aniden gelmişsem aklına,
Zalim yar, bıraktın beni,unutma
Hatırlama beni ,ardımdan sakın ağlama,
Üzülmem ki senin beni sevmediğine.

Yaşamak zor olsa da bir an bana
Pes etmem, seni de unutmam gerek,
Bana çektirdiğin acıları silmem gerek,
Bana tek tek ödemen gerek öbür dünyada.

Eksik olmadı kalbimde yerin ,
Sana gönül verenleri nasıl unuttun?
Hem beni yaktı  hem de başkasını,
Yüzünü seyretmeyesin ,güzelim.

Bir daha sakın,sanma sevemem,
Açar sevdanın en güzel çiçekleri,
Ben de susarım elbet bir gün aşka,
Bu eller aday olarak sever başkasını.

Bu mudur senin  beni sevdiğin,
Bu  muydı bize değer verdiğin,
Sevgine de aşkına da yazıklar olsun,
Ben yokum ,artık gerçek olsun dileğin.

Gül! Kendine verdiğin yalan sözlere,
Ağla! Otur bak etrafındakilere bir kere,
Kanmaz olaydım sahte yalan aşkına,
Unutma sen kaybettin bu alemde.

Kötü bir rüya idi,gördüklerim senle,
Boşuna ağlama,bıraktım seni senle,
Kurtuldum, senden şükürler olsun ,bana
Sana bıraktım, yalan olan ne varsa.

Neler çektirdin ,ne acılar verdin bana,
Ama bu deli yüreği pes ettirdin sonunda,
Tenha yerlerde bulamazsın, sakın arama,
Adın şerefsiz olmuş sildiremezsin bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder