17 Eylül 2013 Salı

AŞIĞIM SANA

 
Seni rüyamlarımda görüyorum her gece,
Adın sanki dilimde olmuş ,bir hece,
Pencereden bakarsın bana gizlice ,
Çıkıp gel ne olur bana bir gece ,
Seviyorum delikanlım aşığım sana .

Ben sevdana ,güzel yüzüne doyamadım,
Ben senden daha güzelini bulamadım,
Boş kalan kollarımı sarsan ellerinle,
Baksın o güzel gözlerinle gözlerime,
Bir tanem aşığım sana ,inan sözlerime.


Sen yok olunca sokaklar çekilmiyor,
Yokluğun dertlerden dertlere salıyor,
O günlerden bana kalan tek hatıran,
Kurumuş bir kaç gül ve yırtık resmin,
Bakıyorum birtanem,resmine senin.


Yokluğuna dayannacak gücüm kalmadı benim,
 Beni terketedip sensiz bırakma sevdiğim,
Seni seven bu garip aşığını sakın unutma,
Beni kahredip üzme kederinle acınla ,
Deli gibi seviyorum aşığım sana ve sevdana.


Bir lokma ekmeği ikimiz paylaşalım,
Sevgiyle mutlulukla gülüp eğlenelim,
Dolu dolu geçsin günlerimiz bizim,
Beraber yaşlanıp beraber ölelim ,
Ayrılamam güzelim aşığım sana .


Ben seni canımdan çok sevmişim inan,
Benim için bir gülüşün herşeye değer,
Sende beni biraz daha  sevsen eğer ,
Ayrılık olmasın aşkımıza değer,
Tut elllerimi birtanem aşığım sana .


Can bedenden çıkmadıkça severim seni ,
Buluştuğumuz o yerde beklesem seni,
Hasretinle dolmuşum ,ağlarım şimdi,
Sakın banim ,seni sevdiğimi unutma,
Elimde değil bir tanem aşığım sana


Ben seninle ölüme bile meydan okumuşum ,
Ben senin kollarında aşkı ve sevgiyi bulmuşum,
Sen gidersen sevdiğim ben hasretinle ölürüm,
Gitme sevdiğim gitme kara kaşlım,kara gözlüm,
Yaşayamam birtanem aşığım anlasana beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder