29 Mayıs 2014 Perşembe

AŞK DEĞİL Mİ BAŞA BELA

Aşk değil mi başa bela?
Don't fall in love with baby

Biz değil miydik deli gibi seven,
Ayrılık bizim için ölüm deyen,
Sen değil miydim sevgili?
Hani ne oldu bize neden ayrıldık,
Böylesine severken bir birimizi?
Sensiz yapamam diyen sen,
Beni bırakıp giden sen değil misin sen?



Aşk değil mi başa bela?
Don't fall in love with baby...

Eğer ayrılırsak yaşayamam deyen ,
Hani ne oldu da başka sevdalara giden?
Sensiz yapamam diye ağlayan sen,
Başka sevdalarda gülen değil misin?
Bırakıp giden sendin sen yar,
Ama artık sevdim diyenlere inanmam,
Ne sevdaymış yalansın yalan,
Elveda ettim aşka ve sevgiye.

Aşk değil mi başa bela?
Don't fall in love with baby...

Yıkılan ben,gülen sen,
Eskiyi unutup barışamam ben,
Bana yaptıklarını unutamam ben,
Küle dönmüş kalbimi ,
Yeniden yakamam ben...

Yıkılan ben,gülen sen,
Eskiyi unutup barışamam ben,
Gönül soğumuş senden,
Yeniden sev diyemem ben...

Hani unutmak kolay olsa ,
Bana yaptıklarını yar senin ,
Zamanı durdurup silemem ben,
Kötü günleri tekrar yaşayamam ben...

Aşk değil mi başa bela?
Don't fall in love with baby...
O günlere dönemeyiz biz,
Ağlasak da gülmeyiz biz,
Yine aşık olamayız biz,
Hatayı hatayla örtemeyiz biz,

Aşk değil mi başa bela?
Don't fall in love with baby...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder