23 Mayıs 2014 Cuma

SENLE

Güldürme beni ey Güneş bakışlım güldürme.... 
Söylesene hayata var mısın benimle ?
Gökyüzünde yıldızlara bakmadığım olmadı bir tek  günüm..
Taşıdığım yalnızlığı,taşıdım kahrolmağı,

Taşıdım senden kalma günlerin ağırlığını..
Sonsuzluk şöyle dursun geçtim ta ötelere..
Benim olmadı hiyi bir günüm..
Benim günlerim hep kötü olsun, seninle hep mutluluk..
Güneşin ,yıldızın ,ayın şahitliği kalsın sana..
Benim yüreğim şahittir seni nasıl sevdiğime inan bana.
Gönül varsın sende imzalasın ,evlilik andını...
Bana düşen seninle yanmak, ve kavrulmak ,

Seninle doğmak dünyaya sil başdan,
Yanacaksa bu gönül, senin yerine,

Sevdam yansın senin ellerinde..
Diyorsun beyaz gülüm,beyaz lalem,

 Gözlerin baharlara yağmur olup aksın...


Diyorsun ki var mısın benimle her şeye sen,
Ben hep sendeyim, bırakmadım ki seni hiç bir yere..
Hata bende ,günah bende,sevdim seni delicesine,
nüp baksaydın arkana ,görecektin bekleyen beni..
Varım ey yar senle varım hem yaşamaya hem ölüme..................
Varım ey yar varım geri kalan ömrümü sende tamamlamaya...




Güldürme beni Güneş bakışlım güldürme.... 
Söylesene var mısın hayata benimle ,
Öpüşlerin dudağımda, sıcaklığın ise hala bedenimde..
Savruldu bedenim sensiz,canım yanıyor sen gelmeyince,
Tutundum sana inat hayata ve sensizliğe ...

Ama sensiz olmuyor,sensiz yapamıyorum ben,
Hep sen  vardın,hepde sen, senin kokun var ellerimde...
Geçtikçe varsın ömrüm, yeter ki bana dön sen...
Ben sana bağlanmışken böyle delicesine..

Hayallerim  seninle,rüyalarım seninle..
Gönlüm senin,özüm sözüm herşeyimsin benim....
Düşüncelerim seninle, umutlarım seninle....
Saniyelerim sen,dakikalarım sen,saatlerim sen,
Sevda yüklü bulutlar sen yağan yağmur ve kar sen...
Uzaklığım sensin, yakınlığım da sensin...
Bir yığın sana yazılmış namelerim sensin... 

Şiirlerim seninle,şarkılarım seninle,
Kaybolmuşum senin yokluğunla ben...

ylesene yar  var mısın benimle her şeye sen?
Ben hep senindim,sensiz gidemem başka ellere...
Hata bende ,günah bende sevdim seni delicesine ..

nüp baksaydın arkana ,görecektin bekleyen beni..
Varım ey yar senle varım hem yaşamaya hem ölüme..................
Varım ey yar varım geri kalan ömrümü sende tamamlamaya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder