30 Mayıs 2014 Cuma

BEBEĞİM



Bebeğim, siyah güllüm, kırmızı gülüm,
Mor ve beyaz haşhaşları Afyon'un
Kanadı kırılmasın tüm kuşların,
Ah, senin yüzündendir hasretim,
Bebeğim siyah gülüm, kırmızı gülüm...

Dünya fani bir tanem unutma,
Gece bırakır,kendine sabaha,
Bugün sende bir haller var,
Yağmur ıslatır,toprağı,
Daha yaşayacağın gün var...

Aç perdeleri,yüzünü göreyim,
Sen beni görmesende olur,
Bir bakışın için ben ölürüm,
Anla bebeğim sana tutkunum,
Aç gönlümü ben gireyim...

Zeytin ağaçı,portakal bahçesi,
Çıkarım bir gün aydınlığa,
Nişan yüzüğü, takarım parmağına,
Beni hatırlatıyor ,baktıkça ona,
Zeytin ağaçı,portakal bahçesi...

Zambaklar açar renk renk,
Vardır her çiçekte ahenk,
Bir rüzgar söndürür mumu,
Işıksız yaşar mı gönlüm,
Zambaklar açar renk,renk...

Ellerin ellerin ince narin,
Bir gelin çiçeğine benziyor gibi,
Ellerinden belli olur,seven insan,
Denizin dibinde olur yosun,
Ellerin ellerin ince narin...

Zaman ne de çabuk geçer,
Gece yarısı söner lambalar,
Uyu da büyü,yavru ceylanım,
Bakma bana tuhaf tuhaf,
Ne zaman biçilir yulaf?

Akşamları gelir martı kuşları,
Döner denizlerin üzerinde,
Kimi havada,kimi denizde,
Bana vurma gönül kuşum,
Akşamları gelir martı kuşları...

Ben arar,bulurum seni,
Martı kuşlarının bakışlarında
Hayat doludur,deniz kuşları,
O masum bakışlar gözlerinde,
Ben arar,bulurum seni..

Üzgün üzgün bakma yüzüme,
Henüz dinlemedin  türküler,
Benim aşkım sana dar gelir,
En güzel şarkıyı söyler, gelir,
Üzgün üzgün bakma yüzüme...

Artık inan bana sevdamın çiçeği,
Dinle ve kabul et ,aşkımı,
Bir soğuk, bir garip, bir ateş gibi,
Alev alev sardı her yerimi,
Artık inan bana sevdamın çiçeği...

Yağmurdan sonra büyür başak,
Meyvalar sabırla erecek,
Bir gün gözlerin bana gülecek,
Anlarsın ,sevmenin güzelliğini,
Yağmurdan sonra büyür başak...

Altın bilezikler tak kollarına,
Cevap ver,seven kalbime,
Beni sensiz bırakıp kaçma,
Benim aşkına inan,ağlama,
Altın bilezikler tak kollarına..

Bebeğim siyah gülüm, kırmızı gülüm,
Mor ve beyaz haşhaşları Afyon'un
Kanadı kırılmasın tüm kuşların,
Ah, senin yüzündendir hasretim,
Bebeğim siyah gülüm, kırmızı gülüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder