29 Mayıs 2014 Perşembe

AYRILMAYALIM

İçimde bir sevda var,
Yerli yersiz içimde korkular,
Anlasam benim olacağını yar,
Dağılacak kap kara bulutlar ...

Senle güzel olsun anılar,
Kalsın tek başına ayrılıklar,
Yaşasın ,masmavi denizler,
Kaybolmasın yeşil koylar...

Hadi o zaman gidelim,
Biz gidelim,açılalım,
Yürü çabuk olalım ,
Güzel olacak  bu yaz,
Bu dediklerimi yaz...

Hadi o zaman hazırlan,
Yürü koş toparlan,
Gideceğiz biz aman,
Mutluyuz biz  aman...

Herkes hata yapamaz mı?
Bağışlamak güzel değil mi?
Ne kötü günümüz kalır,
Nede büyük acılar..

Mutlulukla sarıl bana,
Sarıl bana ,ayrılmacasına,
Sevelimiz birbirimizi,
Unutalım gitsin kederlerimizi..

Hadi o zaman kalk bana gel,
Yürü koş bana koş gel,
Ne yaptıysan affet gel,
Beni seveceksen gel...

Yanma benim aşkımdan,
Yürü koş gel bana sen,
Mutluluk bizim olsun,
Ayrılmayalım hiç bir zaman...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder