17 Kasım 2012 Cumartesi

AYRILIK

 

Söyle hangi yönden esti bu ayrılık rüzgarları?
Nereden geldi aklına?

Bu ayrılık sevdası,
Bu nedensiz gidişin,
Bu zamansız ayrılışın,,
Böyle var mı bilmediğim yere çekip gitmek?
Hangi masalın yalanlarına kandın..?
Söyle benden başka kime inandın?
Söyle hani bendim senin gerçek dünyan?
Hani soğuk gecelerde içini ısıtan bendim,
Hani gülücükler saçan bendim ?
Hani, öpücüklerim yıldızlar kadardı sonsuzdu?
Ve.. o yıldızları
Dudaklarına dokundurmadan uyuyamazdın?
Hani, bir günümüz ayrı geçse ölürdün?
O günü yaşanmış sayardın doğru mu?

Söylediklerin yalan mıydı söyle?

Böyle mi olacaktık?
Bu çocuksu kaprisin niye?
Bebekler kadar masum aşkımızın sonu ,

Böyle mi bitecekdi?
Yarı yolda beni bırakmak niye?
Beni böyle darmadağın edip gitmek niye?
Allah'tan reva mı bana yaptığın?
Bu gidişin derdine derman mı olacak?

Hani, hiç kimse ayıramazdı bizleri?
Hani, bir gün uzak kalsak ölürdük ?

Ayrılamazdık ,birbirimizden,
Ayrılsak biz ikimiz,
Yangın yerine dönerdi yüreklerimiz,
Denizler bile söndüremezdi kalbimizdeki ateşi..
Böyle apansız gidişin niye?
Ve böyle acımasız bırakışın niye?
Kapanır mı sanıyorsun?

Ayrılığın acısı,
Silmek kolay mı?

Yıllarca yaşanan bu sevdanın izlerini...

Söylesene yar,sen beni hiç sevmedin ?
Ya da hiç sevemedin...

Anlaşılan beni...

Tamam,

Git dönme sakın,
Git al kalbimi de git,
Her aşkta yaşanır,

Ayrılıklar...
Böyle apansız çekip, gidişinle yık,
Gönlüme kurduğun sevdayı,

Gitmeden son bir kez daha düşün,
Son bir kez iyice tart,
Eğer, canın

İlle de gitmek isterse,
Kapı orada,

Sakın koyma,
Çocuksu bakışlarını bana,
Bırak önce benden,

Gözlerin gitsin.
Sonra...... da

Al kalbimden sevdanı,
Bu aşk bitsin,
Aldığın kalbime bana geri ver,
Git gideceksen sen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder