22 Kasım 2012 Perşembe

DAĞ BAŞINDA


Beni bir dağ başında böyle yapayalnız bırakdın,
Sevdiklerime düşman eyledin,
Rüzgarlara, kuşlara, bulutlara yakın,
Sevdiklerimeden uzak,
Sevdiklerimden ,seveceklerimden ,
Beni sevenlerden ayırdın.

Benim yarim,
Benim ceylan gözlü aşkım,
Benim kalbimin ateşi,
Yüreğimdeki gönül kuşum,
Mümkün mü sensiz buralarda,
Rüzgar olmak, kuş olmak, Karlı dağ olmak,
Şu anda üç dört  kestane,badem,üzüm almak,
Sana su sunmak soğuk pınarlardan,
Nergizlerden buket yapayım sana.

Şu anda hiçbir şey mümkün değil.
Şu anda her şeyden ayrıyım,
Her şeyden uzağım inan ben,
Şu anda sadece yalnız ve tek başınayım.

Hayır, yarim,
Hayır, ceylan bakışlım,
Hayır, kalbimin ateşi,
Hayır, alma benden kalbimi,
Hayır ver seni seven kalbimi,
Şu anda mümkün olan  en güzel şey ,
Seni sevmek ve senin sevgin,
Beni bir dağ başında böyle yapayalnız kodular,
rüzgarlara, kuşlara, bulutlara yakın,
senin etinden, tırnağından ayrı,
senin kokundan uzak.

Benim güzelim,
benim ceylan bakışlım,
benim kafamın ateşi,
yüreğimdeki.
Mümkün mü u anda rüzgar olmak, kuş olmak,
şu anda üç dört portakal almak, getirmek sana,
sana tuzlu badem,
kabakçekirdeği.

Şu anda hiçbir şey mümkün değil.
Şu anda her şeyden ayrı, her şeyden uzağım ben.
Şu anda sadece yalnızlık ve kahır.

Hayır, güzelim,
hayır, ceylan bakışlım,
hayır, kafamın ateşi, hayır,
hayır, yüreğimdeki.
Şu anda mümkün en güzel olan tek bir şey vardır,
Kalbim sana yanık ve sevdalı,
Yanmışım senin aşkından sevginden,
Sen de sev beni gerçekden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder