28 Kasım 2012 Çarşamba

BADEM AĞACI VE BEN




Yalancı bahara inanmış,
Bahar gelmeden çiçek açmış,
Bense yalan sevdalara aldanmış,
Kalbimi vermişim bilmeden.

Ben insanlara inan,
Sense yalancı bahara kanan,
Beni sevdalar ,
Seni ise ılık havalar bozan.

Düşünmezsin önümüz karakış,
Açarsın en güzel çiceklerini ..
Bense gönül veririm,
Bilinmez sevdalara.

Bir güler yüze bir tatlı söze inanır,
Veririm, yüreğimi ,
Sonunu düşünmeden,
Seninse döker çiçeklerini
Karayel acımadan.


Sen kara yel vurgunu
Ben de karasevda yorgunu,
Kandırıldığımızı bilerek inanırız,
Bizim olmayan sevdalara.

Kaç kez bağlanmışız,
Üç bilinmeyenli denklem gibi,
Bir olmaza düşmüşüz,
Koş desinler ,bize koşarız,
Sonu gelmeyen yalanlara.


Badem ağacı beni dinle:
''Sonu gelmese de hiç bir aşkın
Ve sevdanın,ve yalancı baharın,
Açalım biz en güzel çiçeklerimizi ,
Seninleyim,canım  arkadaşım ,
Havan güzel olunca,
Aç sen en güzel çiçeklerini .

Nasıl veriyorsam yüreğimi ,
Belki bu kez  karakış olmayacak,
Bakarsın sevdan gerçek olur,
Nasıl vermişsem ben,
Kendimi sevda yollarına,
Bu güzel havalar da,
Sal, kendini sen de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder