29 Kasım 2012 Perşembe

BOŞUNA

Sen yoksunya yanımda ........
Bu yağmur neden yağıyor?
Yağmurla ikimiz ıslamayacağız biz...
Birlikte el ele gezemeyeceğiz ki .....
Boşuna bu su damlaların nehire dönüşü......
Yüreklerimiz pırpır etmeyecek ki.....
Kıyısında oturup göremeyeceğiz ki...
Birbirimizi,
Uzamasın,boşuna yollar...
Uzar olmasın sakın gönüller...
Uzayıp gitmesin yollar,
Dönecek sevgilim yok olunca...
Boşuna yorulmasın yollar..
Birlikte üzerinde gezemeyiz ki..
Özlemler ve ayrılıklar kavuşma olmasan neye yarar...
Boşuna beklemesin ayrılan sevgililer...
Öyle uzaklaşmışız ki birbirimizden...
Birlikte gülüp,birlikte ağlayamayacağız biz,
Seviyorum seni gönülden...
Boşuna seni bekleyişim neden?..
Boşuna ,boşuna ağlıyorum sana...
Boşun adöneceğin yola bakıyorum..
Bak yaşıyorum sensiz de ...
Ağlayan yüreğimle...
Yaşamı paylaşamayacağımızı bile bile...
Bekliyorum yağmurlu günlerde ,
Dönmeni bekliyorum,güle güle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder