19 Kasım 2012 Pazartesi

BÖYLE SEVMEK

 

Ne aşklar gördüm,ne sevdalar bildim,
Benim için yalan dolan oldular,
Hazanla birlikte yağmur zamanı,
Suya hasret sevdalar gördüm.



Ne sevdalar çektim başım dumanlı,
Azıcık sevildim,çok sevdim,
Bırakmadılar beni kendi halime,
Gülmedi yüzüm aşkan yana benim.

Ne güzeller gördüm,kalpleri kilitli,
Bıraktım ben yalan sevdaları ebedi,
Ne sevdalar tattı yaralı yüreğim,
Yarama merhem olmadı,sevgilim.



Böyle bir sevda var mı söyleyin?
Severken hep aldattılar beni,
Ben sevdalardan hep darbe aldım,
Ben hep yalanlara kandım.

Sanmayın  halimden şikayetçi,
Hala gerçek sevenlere haksızlık olur,
Ben sevmeyen yarlara kızgınım,
Eski şarkı ,eski bir roman gibi.

Yalnızlıklarım  dertlerime derman oldu,
Uzak diyarlar vatanım oldu,
Yalan sevdlar başıma dert oldu.
Sanki bana yaşamak haram oldu.

Ne sevdalar yaşattıım,ağlatmadan,
Bir gün beni kader güldürmedi ,sevdadan
Böyle aşka var mı söyleyin,dostlar,
O vefasıza söyleyinsevmesin beni yeter .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder