19 Kasım 2012 Pazartesi

GÖNLÜMÜN GÜLŞENİ

 

Gönlümün gülşeni,ey benim güneşim!..
Gül açsın o pembe yanaklarında ,
Allah'dan şudur ,dileğim ,niyazım,
Sevdanın salın ,gez bahçelerinde .

Farkım yok benim ,senin Leyla'nım ben,
O kokun,o güzelliğini almışsın İrem'den,
Güzelliğin yansır,gönül penceremden,
Isıtır içimi ,aşk güneşim benim  sensin .

Sanma ki senin aşkına ,sevdana doydum,
Seviyorum diyen sesini gönlümde işittim,
Sevgimi ,aşkımı kalbine senin sundum  ,
Sevenlerin içinden ben seni buldum.

Asaletin ,cilven nazın başımın üstünde,
Göl de yüzen kuğu misali güzelliğin bende ,
Dünya güzelisin benim gözümde,
Alamaz kimse  seni benden ey sevgili!..

Yüce dağın başında karı eksilmez,
Bu sevda ,bu gönülden asla silinmez,
Gönlümün sultanı ,başımın tacısın,
Sen benim bitmeyen sevdamsın.

Kelebeğin kanatları benek benek,
Sana kalbimi verdim yürek yürek,
Mevladan tek muradım var benim,
Ayırmasın ikimizi mahşerde aman.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder