5 Kasım 2012 Pazartesi

GÜNAYDIN

Bu sabah uyandım erkenden,
Nedense hiç uyuyamadım,ben ,
Seni düşünmekden,sevmekden,
Sana ve kendime günaydın dedim.


Yorganlar ,yastıklar beni gece sıktılar ,
Uyumamı istemedi,sokakdaki kediler,
Ve yine de senle uyanmak istedim,
Resmine sıkı sıkı sarıldım,

Beni kendime getirdi,gazeteci çocuğun sesi,
Oysa sen olmasanda hayat devam ediyor,
Anladım artık yaşam denen gerçeği,
Hayat acı ve tatlısıyla yaşanmalı.

Günaydın… Günaydın sevgilim sana,
Günaydın… Günaydın sevgilim,Uzaksın bana,
Biliyorum kalkınca ararsın,uzak da beni,
Hemen yanında olmak istersin sen de.

Kahvaltı yapmayı sevmezsin ,
Kızma sakın zeytinlere,
Şimdi bende bir kahve yaptım,
Yudum yudum içiyorum.

Her çıkan dumanda düşünüyorum seni,
İçiyorum,sıcak yaksa da benliğimi,
Seninle olmak ,senle yaşamak bekliyorum,
Belki sen burada değilsin ,biliyorum,

Günaydın… Günaydın sevgilim sana,
Günaydın… Günaydın sevgilim,uzaksın bana,
Günaydın… Günaydın sevgilim sakın ağlama,
Günaydın… Günaydın…döneceksin,bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder