20 Kasım 2012 Salı

GÜZEL

 


Senin dillerin güzel ,
Senin gözlerin özel,
Ah senin herşeyin bambaşka,
Benzemez kimse sana.

Çok güzelsin, çok güzel
Senin bakışların güzel,
Senin duruşların güzel,
Ah senin benim herşeyimsin,
Cok güzelsin,çok özelsin.

Bu alemde teksin,tek
Yok arama eşin,benzerin,
Sen benim gönül kuşumsun,
Bedenimde kan,atan yüreğimsin,
Senden vazgeçemem ,
İsteme sakın bunu benden,
Çok zor, çok zor sensiz olmak,
Beni yaşatan sensin,
Bu yalan dünyada.


Bu alemde teksin ,bulunmaz eşin,
Bedenimde kan,gönlümde sultansın,
Senden vazgeçemem,bırakma beni,
Çok zor, çok zor ayrılmam imkansız.
Beni yaşatan yegane varlıksın.

Senin bülbül gibi dilin,
Senin zümrüt gibi gözlerin,
Ah senin ben herşeyinş yerim,
Çok güzelsin, çok şirinsin.

Senin ellerin yumuşacık,
Senin gönlün açık,
Ah sen,benim canımsın,
Çok güzelsin ,çok şekersin.

Bu alemde yok sana benzeyen,
Bedenimde kan,ruhumda ateşsin,
Senden vazgecmem imkansız,
Çok zor ,çok zor sensiz yaşamak.
Beni yaşatan başımın tacısın.

Bu alemde sevemem ,
Ben senden başkasını,
Yaşayamam ben sensiz,
Başkasıyla olmam imkansız,
Bedenimde kan, bana can verensin.
Senden vazgeçemem,inan,
Çok zor, çok zor sensiz olmak,
Beni hayata bağlayan dalımsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder