28 Şubat 2013 Perşembe

NEDEN

Senelerdir Fark Etmeden Nice Acılar Biriktirmişim,
Atamadım İçimden ,
Kimseyi Üzmek Değildi Maksadım,
Ben Acılarla Yaşamayı Öğrendim.

Üzerine Eklendikçe Daha çok acılar,
Günlerim Geçmek Bilmedi Neden? 
Bazen Sabahlara Kadar Ağladım ,
Kimse Duymadı ,Sesimi Neden?

Bazen Sevgiden Kaçdım Bilmeden.
Ama Yanlışı Doğruyu Seçemedim,
Bazen Yaralarım Kanadı,Deriden,
Kimse Acılarımı Paylaşmadı Neden?

Aslında Kötü Biri Değilim ben,
Sadece Zarar Verdim kendime,
Kimsesizliği  De İyi Bilirim ,
Beni Candan Sevenim Olmadı Neden?

Kaç Kelime Kaldı Ki İçimde Yaşamaya Dair,
Yaşama Sevincimi Benden Aldılar,
Güldürmediler,Ağlayan Yüzümü ,
Ben Sevdikçe Onlar Kaçdılar Neden?

İnan Ki Çok Çalışdım İnsanları Anlamaya,
Hep İçimden Geldiği Gibi Yaşamak İstedim,
Bazen Göstermedim Kimseye Akan Gözyaşlarımı,
Arkamdan Gülüp Alay Ettiler Neden?

Mutlu Bilsinler İstedim ,
Bazen Bende Güldüm Yalanlara,

Bu Kaçıncı Vazgeçişim Sevdalardan.
Bu Kaçıncı Yıkılışım Hayata.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder