17 Nisan 2012 Salı

ALLAH BİZİ AYIRMASIN

ALLAH senle ,beni Ayırmasın,
Ayrılık acısıyla gönlümüz yanmasın,
Nihayet son buldu ayrılık acısı,
Senden uzakta olmak benim için zulüm,
Bir daha ALLAH bizi ayrı koymasın.

Talihim döndü benim aşktan yana,
Kederli günlerim senle erdi sona,
En sonunda buldum seni şükür kavuşturana,
Bir daha ALLAH bizi ayrı koymasın.

Sensizlik, çekilmeyen,bir acı hasret ,
Özlemin,bağrımda yanan bir gurbet,
Gelişinle bitti,tüm kötü günler ve dert,
Bir daha ALLAH bizi ayrı koymasın.

Bir kâbus bitti, uyandım aşkınla yeniden,
Beni bundan böyle sensiz koyma ,ellerinden, 
Bakmasın,bensiz  hiçbir zaman  bu gözlerin,
Bir daha ALLAH bizi ayrı koymasın.

Sevmek ve sevilmek,duygunun en güzeli,
Aşkın, şefkatine muhtâcım ben ey sevgili,
Sen güzeller güzeli ,gönülümün baş tacı, 
Senle ,beni ALLAH bir daha ayırmasın.
 
Ayrılığı bize  bize tekrar tattırmasın,
Gözümüzden kanlı yaşı aktırmasın,
Yüce Rabb'im senle beni korusun,
Ayrılık acısını ikimize yaşatmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder