10 Nisan 2012 Salı

AYRILIĞIN YÜKÜNÜ TAŞIYAMAYIZ

Ayrılığın yükünü biz taşıyamayız,
Birbirimizden başkasına yar olamayız,
Bizi böyle çepe çevreleyen aşkı bulamayız,
Zincire vursakta durduramayız,
Sevgisiz mutluluğa ulaşamayız,
Yüzlerce sevgilin olsa avunamayız,
Tenindeki sıcaklığı başkasıyla dolduramayız,
Benim saçlarıma karları yağarken,
Seninde yüzüne çizgiler oluşurken,
Tükenmeyen aşkı başkalarında yaşayamayız,
Ne yaptımsa ben, seni unutamadım,
Boşverdim üç günlük dünyayı ben ,
Senin sevdan başında esen kavak yeli,
Senin sevdan bırakmadı ,peşimi,
Sevgilim, sevip sevip ayrılalım,
Gel istersen bu sevdadan vazgeçelim,
Bazen gülüp bazen ağlayalım,
Yinede biz ayrılmayalım,
Sensiz asla yaşayamam ben,
Sensiz asla mutlu olamam ben, 
Boşverdim üç günlük dünyayı ben ,
Sevgilim seninle yaşıyorum ben,
Biraz gülelim,biraz ağlayalım biz,
Aslaayrılmayalım biz ikimiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder