27 Nisan 2012 Cuma

BANA GERİ VER

Yüreğim çöllendi senin aşkına,
Bir damla su vermedin neden?
Saçlarının teline kurban oldum ben,
Seni sevdiğime neden inanmadın?

Ben ki kimseye boyun eğmemişim,
Ben ki ne sevdalar görmüşem,
Sen ,beni ve yüreğimi anlamadın,
Sana akan gözyaşlarımı silmedin neden?

İnanmadım,seni deli gibi sevdiğime,
Sensizliğe mahkum oldum bilmeden,
Suçum neydi anlatmadın neden?
Sevdim seni ,bana inanmadın neden?

Diz çöktüm karşında defalarca,
Şimdi sen diz benim karşımda,
Hayat sensiz de yaşanacak ,ağlama,
Yeni sevdaların varlığa inanmadın neden?

Sen  kendimle tek kavgamsın,
Sen gönlümde yeşeren tek gülsün,
Sana tekrar tekrar nasıl kandım ben?
Beni kendimle yalnız bıraktın neden?

Yere serdim gururumu  senin için,
Hiçe saydım onurumu bizim için,
Kucak açdım hep umutlarımız için,
Koştum sana geldim , inanmadın neden?

Yasak koydum ben seni seven kalbime,
Ne verdin ki acı ve kederden söyle?
Bağlandım kaldım ben sana öyle,
Seni seven yüreğime inanmadın neden?

Bana geri ver ,benim seven yüreğimi,
Bana geri ver gelecek güzel günlerimi,
Bana geri ver ,tükenmemiş sevdalarımı,
Bana geri ver ben alıp gittiğin her şeyimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder