12 Nisan 2012 Perşembe

İHTİYACIM VAR

Tüm yollar sana çıkıyor bir tanem,
Ellerim elinin sıcaklığını arıyor,
Seni çiziyor yüreğim bulutlara,
Yaprak yaprak  dökülüyor gözyaşlarım,
Gözlerime diken batıyor,
Sen ulaşamadığım güneşimsin,
Bense yorgunum ,yalnız ve sensizim,
Bir nefeslik canım kaldı dünyada,
Terk edilmiş sevdalar ortasında kalmışım,
Hasret uykusundan uyanamamışım,
Dilimde acı ayrılığın bıraktığı hüzün,
Düşlerimde ulaşamadığım sen,
Hayat seni benden aldı, götürdü,
Bilmediğim uzak diyarlara,
Birbirine karıştı gözyaşlarım
Ve unutamadığım o gülüşler,
 Bizim hiçbir masalımız olmadı,
Anlatamayacağız çocuklarımıza,
Olmayacak bu aşk, bu sevda,
Kalbim ellerimden kayıp gitti,

Senin yüreğinde hapsoldu,
Bize kalan bölük pürçük hatıralar,
Dile getiremediğim anlamsız kelimeler,

Sözlerimin içinde kayboluyorum,
Gitmeliyim ben uzak diyarlara,

Seni unutmalıyım ,
Başlamalıyım hayata yeni başdan,
Henüz vakit çok geçmeden,
Kırılmadan ve dağılmadan ,

Unutmalıyım yasak sevdayı,
Yasak sen bana yasaksın,

Seni atmalıyım tüm benliğimden,
Buna gerçekten ihtiyacım var gerçekden,

Her tarafımı acıtıyor bu gerçekler,
İmkansızlıkları istiyorum ,

Belki de hiç düşünmeden,
Umutlarım sokaklarda deli at gibi koşarken,

Unutmam seni zor ama zor,
Nasıl unatacağım seni bu kadar severken,
Uykum kaçıyor yorgun bedenimden,
Gözlerim bitap düşdü ağlamakdan, 

Göz yaşlarımla söndürüyorum,sensizliğin acısını,
Ellerini tutmak istiyor ama yapamıyorum,

Kendime şart koşdum unatacağım diye,
Yasaksın sen bana yasak,

Ama yinede sensizliğe alışamadım,
Gel sarıl ,bana sarıl,
Sımsıkı sarıl bana yürekden,
Buna gerçekten ihtiyacım var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder