12 Nisan 2012 Perşembe

İSTİYORUM

Yine yüreğime çöktü, akşamın alaca karanlığı,
Sana dökülüyor, yüreğimdeki bütün acı ve hüzünler,
Kızılca kıyamet koptu ,yüreğimin içinden,
Kendime isyanım,kaderime isyanım.

Aksıyor ayağım,yorgun düşlerim,
Siliyorum güzel hayallerimi,
En grisinden düşlerimi,
Ağlıyorum,kendi kendime.

Neye yarar, söyle..neye güler.. sensizlik ölümden acı,
Bir güz mevsimi gibi dökülüyorum bakır rengi,
Kar yağdı saçlarıma, şakaklarıma,
Avcumdaki kayboldu o güzel günler.

Çığ gibi büyüyor içimde sana hasretlik,
Uyanmak istiyorum senle hayata yeni başdan,
Uçmak istiyorum göklerde özgürce,
Siliyorum bütün kötü  düşlerimi.

En yeşilinden hayata tutunmak istiyorum.
Be vicdansız senle yaşlanmak istiyorum,
Hiç bir şey olmamacasına başlamak istiyorum,
Beklemek istemiyorum gel artık ne olur?

Bekliyorum işte sen ve güzel günleri,
Siliyorum bütün kötü günlerimi,
En mavisinden hayata bakmak istiyorum,
Senle yeniden gülmek istiyorum.

Üşüyor,sensiz yüreğim üşüyor,
Gel ısıt onu ellerine üşümesin,
Yüreğimde bitsin artık o fırtınalar,
sensizlik bana ölümden acı geliyor,

Yüreğimde ki actığın yaraları sar artık,
Siliyorum bütün acı ve kederleri,
Düşlerim toz pembe renkler içinde,
En mavisinden,moruna hayatı yaşamak istiyorum.

Dön artık bir tanmem,gözümün bebeği,
Kara bulutlar dağılsın ,yüzümüzden,
Hayata senle yeniden başlamalıyız,
Gece ,gündüz beraber yaşamalıyız,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder