18 Nisan 2012 Çarşamba

CANIMA YETTİ

Senin garip garip  hallerin var,
Değişik değişik huyların var,
Ne sen bana uydun?
Ne de ben sana uyumadım ?

Bu aşk başdan yanlışdı,
Ne hayallerim vardı,
Senin yüzünde yandı,
Benim için umutlarım karardı  .

Acemice sevda mıydı?
Elimizde kalan,
Yoksa yitip giden zaman,
Belki de herşey yalandı.

Adım adım geldiler,
Umutumuzu çaldılar,
Niçin bu gidişler?
Geriye yok dönüşler.

Kimi karalar bağladı,
Kimi çalıp oynadı,
Kimide yandı,ağladı,
Kimi de gidene el salladı,

Ağlama yalan sevdana,
Hepsi de yala dolandı,
Geceler hep ayazdı,
Mevsimlerden sonbahardı.

Kendinimiz  ettik,
Kendimiz kaşındık,
Bilmemiyorum ben,
Ağlamıyorum ben
.
Eline yakılan kına değil,
Bu sevda gerçek değil,
Bak gör artık sen,
Unut bütün geçenleri sen.

Her sevda yaşamaz,
Tuzaklar kurulmuş,
Aşk düşer,sevda düşer,
Ben ve sen yokolmuşuz.

Acıyarak bakma ,
Bakışlar fırlatma,
Huysuzluk yapma,
Bitti bu sevda.

Ne sanmıştın beni,
Bunu hoş görseydim mi?
Yoksa sana mı kansaydım?
Bitti yalan sevda.

Kimisi sevmedi,
Kimisi sevdi,sevilmedi,
Kimisi ağladı,gülmedi,
Kimisi güldü,ağlamadı.

Kimi zaten yar olmadı,
Sen ,benle çok eğlendin ,
Ama canıma yetti,
Ben bu candan usandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder