20 Nisan 2012 Cuma

SEVERKEN

Seni severken;
Hemde seni pekçok,
Severken ben,
Çaresiz kalışlarım neden?
Bu kalp senin için,
Çarparken ve sen,
Sadece sana aitken,
Acıtılır mı bu yürek?
Seni arıyorken,
İçinde kaybolurken,
Gittiğin köşelerde,
Kokun sinmişken,
Korkak bakışların neden?
Yüreğimi yakışı neden?


Ya gel yüreğime yeniden,
Ya da el salla ,git içimden
Ya güneş gibi  ol ışıt,yüreğimi,
Ya bulut gibi ol ,es yüreğimde,
Sadece varlığınla ayaktaysam,
Tutunabiliyorsam hayata ,
Sadece aşkınla yaşamaktayım,
Bir bile bilsen…
Her hüzün arkasında,
Her melodinin çalışında,
Her çalınan keman sesinde,
Her turnanın uçuşunda,
Yüreğimin ne kadar ağladığını,
Sen bilir misin?
Gökyüzüne başımı uzattığımda,
Ve her yakaraşımda,
Gidişlerin yakar beni,
Süzülüşlerin deler bedenimi,
Ve benden eksilişlerini,
Sen görür müsün?

Işte hep sanadır, serzenişim,
Kalemim hep yazar, hüzünlerimi,
Ağlayan gönlüm,
Bildiğin gibi kırık dökük hayaller,
Bu yürek acılara merdiven kurmuş,
Çıkmak için,
Ve seni unutmak için,
Bu gönül yaralanmış,
Seni böyle severken,
Toprak tavında sürülür,
Gönül bağında sevilir,
Gelincik ektim ,ben yüreğime,
Gelincik açıyor bahçemde,
İçinde sen olmasanda,
Ince, narin ve ürkek,
Boynu bükük gelincikler
Birini dalından kopardım,
Sana vermek için,
Sana verdim ellerimle,
Sana açsın diye,
Baksana sevgili,
Açacak o,
Senin yüreğinde…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder