24 Nisan 2012 Salı

SUSARAK ÖZLÜYORUM

Susarak Özlüyorum ,bekliyorum gelmeni,
Sözcükler yetmiyor, sana olan aşkımı anlatmaya,
Birer birer dökülüyor dilimden kelimler,
Ağır ağır ve ağlamaklı neden?

Aşk adres vermiyor unuttuklarına,
Sadece susmak istiyorum gözlerimle,
Hiç tanımamış ve yaşamamışken senle.

Sadece gülen gözlerin kaldı hep aklımda,
Ve yaşamadığım sana  özlemim,
Hiç usanmadan ve bıkmadan.

Sadece ılık nefesini işitiyorum,
Ve seni seviyorum diyen sesin kulaklarımda, 
Yarım kalmış ve yaşanmamış bir sevda ,
Özlüyorum senin o ipek gibi saçlarını,
Sense bana çok  uzaksın, 
Sanki dağlar var aramızda,
Bir deniz gibi engin ve derin gözlerin.

Dokunsan bana yanacağım ateşinden,
Adına sevda çiçekleri dikdim bilmeden,
Solmasın diye gece gözyaşlarımla suladım,
Acıtmıyor artık yüreğimi ,yarım kalan sevdan.

Aklımı başından aldı sana olan hisselrim,
Sadece seni unutmak için yaşıyorum,
Hiç unutamayacakmış gibi.

İşte, bu yüzden kendime çok ama çok kızıyorum,
Şimdi adı yok,yaşanmamış aşkların,
Zaman zaman hatırlamak istemesemde,
Ama hiç unutamadığımsın,
Yalnız aşk için çile çeken ben miyim?
Acılar içinde yokolan,
Ve yaralarının sarılmasını bekleyen ben mi olacağım?
Neden kime inat bu öfkem?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder