18 Nisan 2012 Çarşamba

SEN AŞKI NE SANDIN


Söylesene aşkı sen ne sandın?
Ellerinde oyuncak oldum neden?
Yalan yanlış duygularınla sevdin ,
Gerçek nedir öğrenemdim neden?

Yalan yanlış sevmeyi aşk mı sandın?
Nasıl oldu becerdin,sana kandım?
Bu kadar kolay mı benle oynadın,
Sen değil miydin bana yalvaran.

Sen miydin sensiz yapamam diyen?
Sen miydin beni bırakma diyen?
Sen miydin seni seviyorum diyen?
Sen aşkı,sevdayı bilmedin neden?

Vazgeç dedim,yalanlarından,
Suç sende değil,sana değer verende,
Ah etme,dedim oynama benle,
Ahım tutar,düşersin dillere.

Dilin dursa, gözün durmadı,
Söz verdin , sözünü tutmadın,
Bir kere gözümden düştün,
Kalbimde yok senin yerin.

Dünya dursa,dönmem geriye,
Kaldın,Başıboş hayallerde ,
Aşk da öldü,sevdada bitti niye?
Unut beni,bak işine sende.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder