19 Nisan 2012 Perşembe

NE OLURSUN BOŞ KOYMA ELLERİMİ


Kapattım aşka kalbimin kapılarını,
Sen açdın,sevda denen duygularımı,
Sen bağladın,beni yeniden hayata,
Senle yeniden doğdum,dünyaya.

Bilmezdim,yeniden sevip sevileceğimi,
Başdan öğrettin,aşkı ve sevdayı,
Yeniden doğdum, başladım yaşamaya,
Ne olursun boş koyma ellerimi,

Yalnızlık tek arkadaşımdı benim,
Gecelerse sırdaşım,karanlıklar dostum,
Nerelerdeydin sen bu güne kadar,
Beni sevecek birini,hep ben aradım.

Bilmezdim bir gün sevip sevileceğimi,
Sen çıktın benim karşıma iyi ki,
Yeniden doğdum,senin sevginle ben,
Ne olursun,boş koyma ellerimi.

Bu güne kadar hep keşkelerim vardı,
Pişmanlıklarım ve küskünlüğüm vardı,
Keşkeler olmasın hiç hayatımız da,
Yanılgılar olmasın,hiç başımız da.

Yanlışlar olmasın,yalanlar olmasın,
Ayrılıklar olmasın,hasretler olmasın,
Sen ve ben ağlamayalım,gülelim,
Sevelim,sevilelim,hiç ayrılmayalım.

Bana yaşam sevinci verdin yeniden,
İşte benim sevdam,aşkın dedirttin,
Senle başladım ben hayata gülüm,
Keşkelere yer yok sen varsın,gülüm.

Yıllar sonra çıktın sen karşıma,
Bilmezdim,birgün tekrar seveceğimi,
Sen öğrettin bana,yeniden sevileceğimi,
Sen öğrettin bana hayata güleceğimi.

Ne olursun boş koyma ellerimi,
Onlar senle bağladın hayata ,
Ne olursun hiç yalnız bırakma,
Sen kalbimden hiç çıkma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder