16 Nisan 2012 Pazartesi

BEN POLİSİM

Ben Türk  Polisiyim,
Cennet Vatanımda,
Asayişi korumak benim görevim,
Vatandaşım rahat ve mutluysa
Ben de rahat ve mutluyum.

Ben Türk  Polisiyim,
Milletimizin güvencesiyim,
Hoşgörülü ve sevencenim,
Milletim rahat uyusun.
Huzuru sağlamak görevim.

Kim ki kanun tanımaz,
Halkımın huzurunu kaçırır,
Sorumsuzca davranırsa,
Dikilir karşısına,hemen dur derim,
Demokratik ve özgür ülkemde,
Dirlik,düzenlik olsun isterim.

Ben Türk Polisiyim,
Gecem ve gündüzüm olmaz benim,
Yaz ve kış, dinlemem  yaparım görevimi ,
Vatandaşım huzur bulsun,
Budur benim düğün ve bayramım.

Ben tüm gücümü halkdan alırım,
Demokrasi ve özgürlük,
Karakterimdir, benim.
Geleceğe güvenle bakmak,
Hakkıdır ,her ferdin.


Ben Türk polisi'yim
Vatanımın huzuru için yaralandım,
Kimi gözümü,kimi elimi verdim,
Sakatlandım,yılmadım,
Her güçlüğe göğüs gerdim,
Gerektiğinde canımı verdim.

Ben  Türk Polisiyim,
Yüzaltmışyedi (167) yıldır,
Barış ve Özgürlük için çalışıyorum,
Gururluyum,başım yukarda,
İnsana,insan gibi davranmak,
Güvenliği vermek tek  savaşım.

Ben Türk Polisiyim,
Halkıma hizmet amacım,
Yurduma güven veririm,
Yurdum sen rahat uyu,
Başınızda biz bekleriz,
Merak etmeyin siz,
Asayiş, berkemaldir amirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder