21 Nisan 2012 Cumartesi

BİLEMİYORUM



Sonbahar yağmurlarında ıslandım, 
Yaprak yaprak dökülmekteyim, 
Yapayalnız bir sokak ortasında yürümekteyim, 
Ellerim cebimde usul usul karanlığa gömülmekteyim.

Üşüyen ellerim değil yaralı yüreğim,
Bülbülün figanlarında ben ağlamaktayım,  
Akan yaşlarım,yağmurlara karışmakta, 
Bilmediğim yollarda ben hala yürümekteyim, 
Yapayalnızım insanların içinde kaybolmaktayım.
 Yorgun bedenimin içinde üşümekteyim.

Kırılan ümitlerim ve kaybolmuş hayallerimin ortasındayım, 
Parçalanan hayallerim yerine hüzünlerimi koymaktayım, 
Neden ve nasıl diye kendime sormaktayım, 
Unuttuğum ve yıkılmış hayallerimi aramaktayım.
 
Daha akşam olmadan karanlığa gömülmekteyim,
Bu günü yaşamadan ,yarından ben kaçmaktayım, 
Geçmişi unutmaya çalışırken ben çıkmazlardayım, 
Karma karışık duyguların girdabına dalmaktayım, 
Nasıl oldu ,anlayamıyorum? 
Nereye gitsem bilmiyorum? 
Kime baksam,bulamıyorum? 
Neyi hissetsem göremiyorum? 
Hepsinde kaybolan seni arıyorum,
Ve ne zaman sana ulaşsam?
Ne zaman ellerini tutmak istesem,
Kendi benliğinde eriyorum,
Ne yapsam ne etsem?
BİLEMİYORUM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder