13 Nisan 2012 Cuma

GÜLÜME

Mutsuzluğumu kimse anlamasın,bilmesin,

Kimse kimsenın derdini bilmez,çözemez,

Derdimi  tek çare gülümsün,
Bilmez,insanlar,

Benı görenler,
Mutlu sanırlar,

Sanki cok mutluyum,

Keyfim bey de yok sansınlar,
Ama bilmiyolar ki,
İçinde kaynayan kazanı,

Benim içimde ne ateşler yanar,

Ve hala da yanacak......

ßir defa sevdim,gönülden,

0nu kendime yar sandım,
Ne o bana yar oldu ne de ben ona ,
Olmadı,olmayacak,

Be insafsız Gülüm....
Ben seni uzakdan sevmeye de razıyım,
Bunu da bana çok görme,

Benimsin ya bunu hep böyle biliyorum,
Sevmenin zorluğunu anlıyorum,

sevmenin bedeli bu olsa gerek,

Olsun ben yine içimden geçen sözleri yazıyorum,

Yazmaya da devam edeceğim .....

Okurken belki ağlayacak gözlerin,
İçinden Seni çok Seviyorum diyeceksin gerçekden,

Biliyor musun Gülüm Bende Seni çok Seviyorum çok...



Gülüm güzel gülüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder