8 Kasım 2012 Perşembe

BAKIŞIN






Bana işte öyle içden bakışın var,
İçime ılık ılık akışın var,
kendini bana sunuşun
Uzun uzun öpüşün var,
Ansızın susuşun var,
Deli gibi sevişin var,
Sınır tanımayan gülüşlerin var,
Gözlerime bakıp bakıp ölüşün var,
Yüreğimin pır pır atışı var,
Bilmezsin nasıl nasır bağlamış ellerim,
Sana hasret kokan yakarışlarım,
Sana hasret gidip gelmelerim,
Neyim var,neyim yok senin olsun,
Talan olmuşum fırtınanla,
Bu kentin melisa koakn akşamlarında,
Kendini bir ince sızıyla bana bırakıp
Gidersin,
Beni alır,
Beni bırakır,
Gidersin,
Yaz gecelerinde,
Kalırım senin yokluğunda,
Çaresiz kalışım ondan,
Öyle kırık kanatlarım,
Öyle yaralı bakışlarım,
Bana öyle bir bak ki,
Silinsin gözyaşlarım,
Silinmesin umutlarım,
Gözlerinle beni öyle sar ki,
Kendinle kavuştur beni,
Seninle donat kalbimi,
Seni soluyayım içimde,
yağmalanıp tükenmişim beklemekden,
Derinlere dalmışım,
Kayboluşum,
Kayboluşum,
Koskoca bir kentin sokaklarında,
Yapayalnız kimsesiz
Ve de sensiz,
Öyle kırık kanatlarım,
Öyle yaralı bakışlarım,
Sendedir, bu lacivert geceler,
Denizin masmavi gülmesi,
Seni çağrıştıran sesi,
Yıldızların sağnak sağnak yağması,
Lâl kesilmiş dillerim,
Susar ellerim,
konuşur gözlerim,
Bana kendini verip
Kaçışın neden?
Sonra da böyle öksüz bırakışın,
Gönlüme mavi mavi akışın,
Nazlı nazlı bakışın,
Çıra gibi yanışım,
Çiçek çiçek gözlerinde açışım,
Gelecek diye yollara bakışım,
Yar yar diye sızlanışım,ondandır,
Bu kadar insafsız olma,
Yeter artık bekletişlerin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder