2 Kasım 2012 Cuma

GİBİ

Ben aşkımız kayboldu diye üzülüp ağlamışdım,
Meğer sendeymiş aşkımız,sevdamız,
Seni görür görmez anladım,
Hemen o anda tekrar aşık oldum.

Giderken aşkımızı sana emanet etmiştim,
O na iyi bakmışsın ,sahip çıkmışsın canım,
Eksik olma,sen varol yaşa benle,
Nasıl özlemiş kalbim seni böyle.

Oysa adını  bile unuttum,sorma,yaşadıklarımı,
Bazen hayat alır,bazen verir sevdiklerimizi,
Mucizeler hep böyle zamanlar da ortaya çıkar ,
Teşekkür ederim,beni unutmadığın için.

Teşekkürler benim yanımda olduğun için,
Teşekkür aklımı başıma getirdiğin için,
Yalnız kalmakdan  korkmuyorum eskisi gibi,
Sen varsın benim yanımda ,sanki dün gibi.

Senin yanın da en aydınlık yol benmişim,
Sana teşekkür ederim, benle olduğun için,
Teşekkürler aklımı başıma getirdiğin için,
Yalnız kalmakdan korkmuyorum eskisi gibi,
Sen varsın yanımda hiç ayrılmamışız gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder