2 Kasım 2012 Cuma

EL ELE

Bu gece ne olursun,ne olursun,
Bana birşey sorma ve dokunma,
Hem yorgun hem biraz aklı karışığım,
Sana yakın değil,çok çok uzağım,
Üzgünüm böyle hissettiğim için.

Yalnız olmak isteyen duygularım ağır basıyor,
Karanlık geceler aklımı çeliyor,
Beni bu gece yalnız bırak ne olur?
Kendimle yüzleşip durulayım.

Eskisi gibi beni sev sen beni,
Gel benimle ol, soru sorma,
Ellerimi tut sakın bırakma,
Kalbimi al onu ağlatma.

Yaralı yüreğim onu üzme,
Yanan yere tuz ekme,
Sana  hasretim sözümü kesme,
Bulamadım bana senden yakın kimse.

Arayınca senin gibisi bulunmuyor,
Bulunmadı,bulunamıyor,
Gülüm aşkım,çok canım yanıyor,
Gitme,beni bırakma olmuyor.

Gidişin yıkar,öldürür beni
Bir anla,dinle sen beni beni,
Denemedim sanma sensizliği,
Unutamıyorum ben seni.

Bu kalp seni unutamıyor,
Sensiz yaşamayı bilmiyor,
Ne olursun gitme gurbet ele,
Ne olur kal benimle ver el ele.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder