2 Kasım 2012 Cuma

GÖZÜN AYDIN

Arada bir gelip benim hatırımı sormadın
Tatlı bir söz söylemedin,
Yanan yüreğime su serpmedin,
Üzüldüm,üzüldüm bir gün güldürmedin,
Adam yerine koymadın neden?

Ben de bir insansım,
Doğruda yanlış da yaparım,
Seven sevdiğini herşeyiyle sever,
Sevdiğinin günahlarını affeder.


Sen benim aşkımı bilemedin,
Gözümde yok artık değerin,
Ser sefil olsan ,bana ne?
Sen benim aşkıma layık değilsin.

Gözün aydın,gözün aydın olsun,
Bitti sana duyduğum aşk ve sevdam,
Söndü içimdeki ,sevda çiçeklerim,
Yüzüme bakma bitti sana aşkım.

Konuş hadi konuş utanıp sıkılmadan,
Hayrandım sana benim tekdünyamdın,
Sen sevdiğim gönül verdiğimdin ,
Özlediğim doyamadığım sevdamdın.

Arzu duyduğum tek güzel şeydin,
Gonca güldüm,ben  kuruttun,
Hayatı bana zehir ettin,
Yaşamakdan sen soğuttun.

Gecelere verdim senin sevdanı,
Beni sen yeni sevdalara saldın .
Artık benim için bir düşmansın.
Gözün aydın olsun,unutuldun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder