2 Kasım 2012 Cuma

YENİ SEVDA

Bir gün olacak bir gün olacak,
O günü hayal eder gibiyim,
Ve sana inat gülmeye edeceğim,
Uzun uzun konuşup kulaklarını,
Tırmalar gibiyim.

İyi duy sen benim sesimi,
Bırak beni ben de der gibiyim,
Yaşanmayan aşkalr yarım kalırmış,
Sen de yarım kalan aşkımsın.

Gel ,gör benim halimi,
Bilmezsin neler çektiğimi,
Dalından koparılmış güller gibiyim,
Bilemezsin ben nerelerdeyim.

Yalan dolan hep sözlerin,
Ne sevdin nede sevdirdin,
Ne kalp verdin ne de sevda,
Böyle geçmez yalan dünya.

Bu nasıl aşk bu nasıl sevda?
Söndü sönüyor,bitecek,
Ne gönül biliyor ne de aşk
Bu aşk değil serseri aşk.

Bu nasıl sevda ,bu nasıl aşk?
Başkasını bulup bulup gidiyor,
Bana veda ediyor,ediyor,
Canı sıkılıncs geri dönüyor.

Yanıma gelme sen yanıma gelme,
Unut beni ve kendini bilme,
Sakın sen bir daha sevme,
Kal kaldığın yerde sende.

Sen yoksun artık benimle,
Ne bu aşk ne bu bilmece,
Bana sne yapıyorsun işkence,
Ben acım aşka ve sevdaya haliyle.

Sen toksun artık,sen toksun,
Malesef sen benimle  yoksun ,
Başka sevdalar yelken açacağım,
Yeni sevdaları ben tadacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder